• niwi

Korsryggen? Innan ni visste att ni var gravida?

Hejsan alla ni som är gravida och ett stort grattis. Jag undrar ifall någon av er haft ont i korsryggen innan ni visste att ni var gravida och hur stark var smärtan?? Jag vet inte i fall jag är gravid för vi försöker 1:a försöket efter en polypoperation som var anledningen till vår barnlöshet...så det blir alltså vårt 19:e försök-.---jag har SVINont i korsryggen..det strålar nästan upp i ryggen..det gör ont när jag står och går....kan det vara något eller kan det vara så innan mensen???? Skumt. hade även en mycket stark mensvärk 7 dgr efter ÄL som var i hållande i 2 timmar....och har haft stickningar och mensvärkar efter det,,....kanske bara inbillar mig.....

• Svar på tråden Korsryggen? Innan ni visste att ni var gravida?
  • Pochoo

det låter som att du har blivit befruktad denna gång. =) det brukar ju vara så som du beksriver för en del.

• allaminaliv

Alltså, för mig kändes det i ryggen. Men det kändes på ett konstigt sätt så det absolut första jag märkte, var att jag inte kunde sova på rygg. Sedan hade jag molvärken på sidan och så kände jag mig konstig på ett annorlunda sätt. Men jag minns ryggen, fast jag inte kan beskriva hur det kändes.

• Kelsy

Jag fick en konstig molvärk i svanskotan innan jag visste att jag var gravid. Sen kom även ischias ca. 2 veckor men allt var övergående som tur var. Så kanske törs du hoppas lie x-tra denna gång!

Svar på tråden Korsryggen? Innan ni visste att ni var gravida?