Bästa vinterkängan till 1,5-åring?
Vill gärna ha rekommendationer på era bästa erfarenheter av vinterkängor till 1,5-åring...
Vill gärna ha rekommendationer på era bästa erfarenheter av vinterkängor till 1,5-åring...
Puffar lite då jag också ska köpa vinterskor till vår 1,5-åring!
Har kikat på Kavats kängor men upplever dem som lite klumpiga på något sätt...
Har också kikat på billigare varianter på bla Maxi men är rädd att de inte är täta då vi bor i Skåne med mycket slask... Hittade ett par på Skorönne igår i Goretex som tydligen ska vara bra, inte klumpiga alls, verkar varma o goa och torra.... Tips och råd behövs!
hej! vi har alltid köpt kavats kängor till våran kille (han är nu 2,5) vi tycker att dom är jättebra! dom är kanske lite klumpiga men det beror på att även små barns fötter är klumpiga hehe. vi provade ett annat par i skoaffären men dom fick vi inte ens på foten eftersom dom var för smala. jag kan hur som helst varmt rekomendera kavats skor, fast att dom är väldigt dyra. kram
Tack för era svar. Har också tittat på Kavat, men tycker de är lite klumpiga samt lite väl lätta att ta av. Min son tar av sig alla skor om han får chansen så jag föredrar nog kängor med snörning eller kradborreband som sitter kvar på foten lite längre...
Jag köpte ett par Vikingkängor i GoreTex. Hittade på Tradera för 350 spänn! Jättefina och ser jättevarma ut. Dom har bra knäppning oxå, lätt att ta av och på..
Har ingen aning om hur pass bra dom funkar eftersom vintern inte e här än men dom ska tydligen va bra!
har kollat på ett par kavat skor till lillan som är 19 månader lite klumpiga å dyra kanske men det blir nog ett par sådana...
när ska man inhandla å börja andvända dom da?
köpte beaver alltid vart nöjd med dem och nu kostade dom 99kr ny
Har haft Kavat kängor till bägge våra barn under många år och de har varit superbra! Aldrig läckt in, trots en massa slask och varit varma och goa för fötterna!
kavats vinterkängor har vi haft,och varit jättenöjda med dom,sitter jättebra på små knubbiga fötter och är alltid varma och torra
Brukar ha Kavat till mina töser, men sen har jag hört av många att Superfit, Ecco mm är bra.
Sagt och gjort, jag fyndade ett par Ecco Goretex till stora tjejen och ett par oanvända (med prislapp kvar) Superfit Goretex till lillan.....på Tradera.