• The mom

Tips på vad man kan göra en tråkig söndag?!

Hej! Jag har verkligen aptråkigt idag. Är hemma med dottern som är 17 månader. Sambon jobbar ända till fyra idag.

Vi är helt ensamma å har så tråkigt, nån som har några roliga tips på vad man kan hitta på och som inte kostar(vi är panka här), för mina fanatiser har tagit slut här;P

Kram

• Svar på tråden Tips på vad man kan göra en tråkig söndag?!
  • Gutegirl

Baka kakor!

Krama Suri i hennes GB, allihop!
  • vofflan
    Gutegirl skrev 2007-09-09 11:08:26 följande:
    Baka kakor!
    Tänkte också skriva baka ,lustigt
    ~~♥♥ 8 månader är hon snart, min lilla skrutt ♥♥~~
  • Karpet

Bjud över några vänner med barn alternivt gå till lekplatsen.

• The mom

åh jag skulle gärna baka men har inga ingredienser hemma förutm mjöl=(

• The mom

Åh det är just det som är största problment, har ingen vän att ringa..alla är upptagna=(

• kerstinsdotter

Gå ut och ploppa stenar i någon gatubrunn tyckte vår son var skitkul i den åldern (kanske inte lika underhållande för dig dock)...

Min son är två år och vi brukar baka en hel del - det är skoj att kladda med degen ju. Bada tillsammans i badkaret om ni har ett sånt. "Diska" i diskhon är en favorit här, alla vattenlekar är kul. Blåsa såpbubblor (om ni har såna grejor hemma), bygga koja i vardagsrummet och läsa böcker med ficklampa därinne, hoppa i sängen (om det är tillåtet hemma hos er).

Om ni har möjlighet att göra någon utflykt så kanske det finns någon visningsgård (brukar vara gratis) i kommunen dit ni kan gå/åka och hälsa på djuren. 4H-gårdar brukar vara gratis också va?

Lycka till! Hoppas ni kommer på nåt kul att göra!

• Nyckelpigan80

Jag har oxå tråkigt. Sambon spelar golf hela dagen.
    Jag tvättar kläder, ska fortsätta med grundarbetet för tapetsering i sonens nya rum när han sover middag. Roligare än så blir det nog inte idag...

**Pigan med sagornas vackraste lillprins. Liten juleniss* i magen oxå, v 25!**
Svar på tråden Tips på vad man kan göra en tråkig söndag?!