Ni som målat sniglar skötbord...vilken färg?
Har du målat ert sniglar skötbord från IKEA? Vilken typ av färg har du använt i så fall? Jag vill måla det som är träfärgat vitt.
Har du målat ert sniglar skötbord från IKEA? Vilken typ av färg har du använt i så fall? Jag vill måla det som är träfärgat vitt.
Jag ska måla vårat vitt... Kommer nog att använda vanlig vattenbaserad färg!!
Men man får slipa noga först där klistermärkena suttit, det var ju några stycken sånna
Jag har tänkt sätta dit krokar på ena yttersidan för ex handduk, pyjamas mm. Ev. montera dit en trådback under för att ha blöjor i men det beror på hur det går att lösa?? Hur har du tänkt?
Har åxå tänkt sätta dit några snygga krokar på ena långsidan.. Har köpt svart mosaik som jag ska lägga på "liggdelen" & hyllan där under! Några snygga korgar att ha på hyllan & kanske jag hänger ett tyg med påsydda fickor på den andra långsidan.
Vi betsade vårt skötbord i antikbets. Blev JÄTTESNYGGT! Tror att jag fortfarande har bilder på det i galleriet.
Sånt ska jag med köpa och betsa med antikbets. Sätta krokar precis som ni tjejer och sy ett draperi på ena sidan med olika fack.
Man har lite o pyssla med :).
Vi målade vårt sniglar skötbord grått igår :) Ska hänga på knoppar med på sidan... Blev jättesnyggt!!
Jag målade vårt i mörk lila. Ska hänga krokar på sidorna och sätta dit en trådback. Man kan göra hur mycket som helst med det. Bara fantasin sätter stopp.
Vi betsade vårat med mörkbrun bets.... blev jätte snyggt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Betsade spjälsängen i samma färg, och har fått kommentarer o frågor vart jag köpt de där dyra sakerna någonstans. När jag då berättat att det är ikea har de tittat väldigt frågandes på mig o undrat om jag skojat. Ha ha ha!
En kompis hade köpt en spjälsäng för 2500 o ångrade sig djuuuupt när hon såg min Sniglar-säng.
*ler*
tänkte bara dela med mig hur jag gjorde jag målade inte mitt utan har gjort som ett drapperi runt hela med öppning på hela långsidan och ställt in rotting korgar och på kanterna har jag hängt två korgar en för skräp och en för rena blöjor jag blev faktiskt jätte nöjd*ler*