• Favvis

Glow-in-the-dark-nappar?

Tjo! Nån som vet om det finns bra nappar med glow-in-the-dark-funktion? Min lillkille är expert på att fippla bort nappen på natten och ibland vill han ha den för att somna om och då kan det vara marigt att se var den är i mörkret.
    Om det inte finns så skulle det vara en grym affärsidé - feel free att sno den :)
    // Helena

• Svar på tråden Glow-in-the-dark-nappar?
  • Favvis

tänkte väl att det borde varit någon som kommit på det redan.
    Tindrande - på vilket sätt är de kassa?

• MyFine

Tyckte inte heller att dom var speciellt bra. Lyste inte så mycket och inte så länge. Så mitt i natten så är dom som vilken napp som helst.

• Tindrande
    MyFine skrev 2007-09-10 08:21:15 följande:
    Tyckte inte heller att dom var speciellt bra. Lyste inte så mycket och inte så länge. Så mitt i natten så är dom som vilken napp som helst.
    Precis!
  • Kaldorei

borde finnas nappar som blinkar när den registrerar bebisgråt, då borde det vara lätt att hitta =)

glow in the dark tappar ju oftast sin funktion efter bara nån timme eftersom dem inte e *laddade* under ex en lampa eller solljus pålänge...

• Favvis
    Kaldorei skrev 2007-09-10 08:23:40 följande:
    borde finnas nappar som blinkar när den registrerar bebisgråt, då borde det vara lätt att hitta =)glow in the dark tappar ju oftast sin funktion efter bara nån timme eftersom dem inte e *laddade* under ex en lampa eller solljus pålänge...
    mmmm, det förstås. den blinkande nappen borde reagera på stånkande och stönande också för det är mest det som kommer ur mitt lilla kryp när han ligger och försöker prutta och somna om :)
  • Kaldorei

hehehe =P kan bli lite jobbigt om den blinkar helatiden bara, bebisar låter ju rätt mycket när dem sover...en del iaf. hehe.

• Snooze

Uppenbarligen är ni helt överrens om glow-in-the-dark funktionen så därför kan jag komma med ett annat tips....mina söner har också försökt slå världsrekord i att tappa bort nappen nattetid så därför har jag laddat upp med många nappar i sängen, typ 5-6 st. Nån borde man ju hitta...
    Gjorde så både när de var så små så leta-napp-uppgiften låg på mej och senare då de kunde treva sej fram till nappen själva och stoppa in den.
    Som sagt...ett litet tips bara....

Svar på tråden Glow-in-the-dark-nappar?