• Endag

Alla vi som kämpade och längtade efter första barnet och till slut lyckades!

Såg att den första tråden nått sitt slut nu, och öppnar därför en fortsättningstråd.

Hejsan tjejer, visst saknar vi en tråd som vi kan fortsätta att prata i när vi väl lyckats med att få det efterlängtade plusset på stickan????

Här är tråden vi kommer i från......

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m21523018.html

Första tråden:

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m21605888.html

Välkomna in !!
    ♥ Bf 30 nov ♥
  • Svar på tråden Alla vi som kämpade och längtade efter första barnet och till slut lyckades!
  • Endag

En fågel viskade i mitt öra att Sunny är hemma från sin semesterresa nu, så nu får vi allt börja duka fram en Välkommen-hit-till-tråden-middag!!!

*ställer fram ett stort bord och stolar....*

♥ Bf 30 nov ♥
  • hella 25

hej nu har jag hittat hit. Varit borta ett tag pga flytt(lånar mamsens dator). Kommer tyvärr inte att vara inne så mycket på ett tag för det är strul med bredbandet. Yippi.

Hoppas allt är bra med er andra och att ni växer precis som mig. Köpte faktiskt det första plagget i går men bebben kommer ej att kunna annvända ett på ett tag. Var i stl 62/68. ( Köpte det på ett klädparty hos en kompis).

Håller med att 2007 är visst ett lycko år!!!!!!
    Fick idag tiderna på föräldraträffarna. Känns lite konstigt är ju inte sååååå länge kvar nu. Men vad man längtar.
    Kram

• Endag
    hella25-
    Kul att du hittade hit
    Fick oxå tiderna idag till föräldraträffarna, ska dit den 26 sept.. ska bli spännande att se alla som väntar barn nästan samtidigt som mig, BM sa att det var många som ska ha barn just i nov och dec..
    ♥ Bf 30 nov ♥
  • Henriks wife

Jag med har hittat hit, tack Endag

I dag var det äntligen UL-dax

"Mario" är 18 cm lång, hjärtat tickar för fullt, allt såg bra ut.
    Lika envis som mamma, visar bara upp det Mario själv vill visa sprattlade väldans med armar och ben, sikken underbar känsla, blev framflyttad en dag

BF feb-08
  • Endag
    HW-
    Så mysigt med UL! Så skönt att allt såg bra ut!
    ♥ Bf 30 nov ♥
  • sunny79

hehehehe.... Here I am!!!!! fortfarande toklycklig!!!!

* * Lycklig * *
  • Endag

* serverar Sunny en alkoholfri välkomstdrink...*

♥ Bf 30 nov ♥
  • sunny79

*skålar med drinken*

* * Lycklig * *
Svar på tråden Alla vi som kämpade och längtade efter första barnet och till slut lyckades!