Någon som är bra på att "tyda" drömmar???
Hej!
Är det någon som är bra på tyda drömmar? Jag har på senaste tiden haft en dröm som åtekommer minst ett par nätter i veckan!
Det är en riktigt verklig mardröm så detta påverkar ju hela nattsömnen eftersom jag inte kan somna om på en stund!
Min största skräck i livet är ormar! Jag är HYSTERISKT RÄDD för ormar alltså! Att säga att det är en fobi är nästan en underdrift när det gäller mig! Jag kan överhuvudtaget inte vistas i skogen under sommar-halvåret längre!
I alla fall så drömmer jag att det är ormar överallt! Jag står inne i vår gamla sommarstuga, som vi hade när jag var liten ( det fanns mycket orm där), och ser dem genom fönstret! Det är tusentals och åter tusentals ormar överallt! Dom kommer till slut in i stugan och ska anfalla mig, på golvet, från taket, ja överallt MEN jag blir aldrig biten! Dom försöker men sambon springer med mig på ryggen så ormarna missar att bita mig!
Sen vaknar jag helt hysterisk och sambon får hålla i mig och krama mig då det tar en stund innan jag fattar att allt bara var en dröm!
Är det någon som har en teori om varför jag drömmer detta så ofta? Det började för någon månad sen!