Rekommendera eller varna för restauranger i UMEÅ!
Har sett liknande trådar för andra städer och då jag älskar att gå ut och äta vill jag gärna ha tips på just Din favoritrestaurang i Umeå. Eller finns det kanske nåt ställe Du vill varna för..?
Har sett liknande trådar för andra städer och då jag älskar att gå ut och äta vill jag gärna ha tips på just Din favoritrestaurang i Umeå. Eller finns det kanske nåt ställe Du vill varna för..?
Taj Mahal i Umeå har riktigt bra Indisk mat. Speciellt om man äter där på kvällar och helger. Luncherna är väl något sämre. Mycket god och bra veg.mat också. Barn får välja från den vanliga menyn och äta barnportion för 50 kr.
Det tycker jag är roligt istället för en speciell "barnanpassad" meny.
Haha, jag ska på Taj Mahal imorgon för första gången. Vad roligt
Puffar för fler förslag
Hej tjejen!
Invito & Harrys är de senaste jag besökt..Mycket nöjd med båda ställena
Hej
Jag har så splittrade erfarenheter från Harry's, har varit både jättenöjd och mindre nöjd. Invito däremot var jag supernöjd med enda gången jag var där. Och vilken service!!
Lottas krog! Mums!
Ja, Lottas blir man aldrig besviken på!
Bra tips.
Smakad deras entrecote? Tydligen marinerar dom den superlänge! Den ska jag prova nästa gång jag är i Umeå. Planksteken är också god.
Taj Mahal är jättebra och Great Eastern är vår personliga favorit! :) Mongolian barbecue på Great Eastern är sååå gott!
Däremot gillar jag inte Gandhi för där blir jag allergisk 1/3 ggr trots att jag beställer mat utan nötter och samma på den andra Kinarestaurangen som ligger mitt i stan (vid rådhustorget?), minns inte vad den heter.
Var på Taj Mahal ikväll och var mycket nöjd
Håller med om att Lottas alltid går hem! Har dock aldrig provat deras chokladfondue - måste nog göra det snart