• Emeraldy

Rekommendera eller varna för restauranger i UMEÅ!

Har sett liknande trådar för andra städer och då jag älskar att gå ut och äta vill jag gärna ha tips på just Din favoritrestaurang i Umeå. Eller finns det kanske nåt ställe Du vill varna för..?

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Svar på tråden Rekommendera eller varna för restauranger i UMEÅ!
  • Ula

Taj Mahal i Umeå har riktigt bra Indisk mat. Speciellt om man äter där på kvällar och helger. Luncherna är väl något sämre. Mycket god och bra veg.mat också. Barn får välja från den vanliga menyn och äta barnportion för 50 kr.
    Det tycker jag är roligt istället för en speciell "barnanpassad" meny.

• Emeraldy

Haha, jag ska på Taj Mahal imorgon för första gången. Vad roligt

• Emeraldy

Puffar för fler förslag

• Clanica

Hej tjejen!

Invito & Harrys är de senaste jag besökt..Mycket nöjd med båda ställena

• Emeraldy

Hej

Jag har så splittrade erfarenheter från Harry's, har varit både jättenöjd och mindre nöjd. Invito däremot var jag supernöjd med enda gången jag var där. Och vilken service!!

• SnyggEric

Lottas krog! Mums!

Tillhör jag B-laget?
  • SnyggEric

Smakad deras entrecote? Tydligen marinerar dom den superlänge! Den ska jag prova nästa gång jag är i Umeå. Planksteken är också god. 

Och efterrätt! Frukt man doppar i smält choklad! *dreglar*
    Clanica skrev 2007-09-11 16:34:55 följande:
    Ja, Lottas blir man aldrig besviken på!Bra tips.
    Tillhör jag B-laget?
  • Neko

Taj Mahal är jättebra och Great Eastern är vår personliga favorit! :) Mongolian barbecue på Great Eastern är sååå gott!

Däremot gillar jag inte Gandhi för där blir jag allergisk 1/3 ggr trots att jag beställer mat utan nötter och samma på den andra Kinarestaurangen som ligger mitt i stan (vid rådhustorget?), minns inte vad den heter.

• Emeraldy

Var på Taj Mahal ikväll och var mycket nöjd

Håller med om att Lottas alltid går hem! Har dock aldrig provat deras chokladfondue - måste nog göra det snart Räcka ut tungan

Svar på tråden Rekommendera eller varna för restauranger i UMEÅ!