• St Tropez

Min slempropp gick nyss, hur lång tid efter det kom era värkar?

Jag känner en tyngd neråt och ryggvärk just nu...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-16 22:06:15:
    anm: sön 16 sept, fortfarande ingen bebis men en blödning 2 dagar efter. Livmodertappen är halverad enl. läkare. Är nu BF+12

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-03 21:39:34:
    BF + 14 kom en tjej (EMMA) ut!!! Snabbt och lätt!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-03 21:39:36:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-03 21:39:39:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-03 21:39:41:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-03 21:40:41:
    oups!!!

• Svar på tråden Min slempropp gick nyss, hur lång tid efter det kom era värkar?
  • foxzy

min slempropp gick vid 23-tiden på kvällen och då hade jag haft värkar i ca 1 dygn redan, pinvärkar förvisso men dagen efter vid 15:21 tittade lillan ut så det var ju inom 1 dygn i alla fall från att slemproppen gått.

• St Tropez

Jag hoppas att det sätter igång snart för jag har gått en vecka över tiden nu!

• maria rhodry

hej hej min slempropp gick för en vecka sedan men det har inte hänt något än,, men vad är som väntans tider, har gått över i en vecka i dag så ja får va snäll och vänta tills det vill komma ut

• foxzy

usch vad trist. gick själv över 5 dgr innan lillflisan tittade ut. jag liiider med alla som inte ploppat innan bf inte roligt alls. är detta ditt första barn? själv väntar jag andra och är i v 34 nu men när jag skulle få dottern hade jag oxå jätteont i ryggen och mensvärk precis de sista dygnet innan vi åkte in. håller tummarna att du snart får din lill* bebbe.

• Steffisen

Jag tror att min slemprop gick förut har haft sammandragnigar/värkar i va 5 dagar nu, va inne föra tisdagen va då öppen 2cm, så nu hoppas jag verkligen de e på G.

St Tropez: Hoppas de é på gång för dig med

• maria rhodry

joo det är inte roligt att gå över tiden men som ni alla vet blir det ju något underbart av det när det väl kommer

• foxzy

maria rhodry skrev 2007-09-10 19:17:46 följande:

joo det är inte roligt att gå över tiden men som ni alla vet blir det ju något underbart av det när det väl kommer
    jo, så är det ju men försök få en väntande, höggravid, hormonstinn, ilsken, rastlös och irriterad kvinna att nöja sig med det när bf är passerad hehe
  • St Tropez

Jag hoppas verkligen att det sätter igång snart! Det var rätt mkt mörkt blod i så det borde väl vara ganska nära än om det inte varit något blod i alls?

Svar på tråden Min slempropp gick nyss, hur lång tid efter det kom era värkar?