Ulla-Carin Lindquist har dött....
Sänder en tanke till familj och anhöriga!
Sänder en tanke till familj och anhöriga!
Vem var det?
Nu kanske jag är helt dum, men vem är det?
LilleSkutt
Hon var nyhetsankare på rapport. Hon har haft en dödlig sjukdom som heter ALS.
Jag sänder oxå en tanka till dem anhöriga och vänner....
det är väll hon som läste nyheterna hon som de gjorde tv program av igår?
sorry programmet går ikväll.
Känd som nyhetsankare för rapport.
Jaha! Ja, det är ju tråkigt när människor dör pga långvariga sjukdomar, och så mycket före deras tid är kommen.....
Sänder en stor tanke till hennes familj och vänner!
Detta var hennes sista önskan att dom skulle sända programmet ikväll och att hon sedan kunde somna in!
Ja, just det! Hon ja! Det går en dokumentär (tror jag det var) om henne ikväll! Hörde också att det är en dokumentär om "Barn som får barn" (dvs unga föräldrar) ikväll!!! Ååååå, jag vill se båda!
hade inte hon samma sjukdom som han i "Tisdagarna med Morrie" om någon läst boken/sett filmen. I såfall orkar nog inte jag titta på dokumentären ikväll. Fruktasnvärd sjukdom som slår ut hela kroppen, men inte medvetandet. Kan inte tänka mig ett värre sätt att dö på.
Det blir nog hellre unga mammor på fyran....
Å, så tråkigt. Så otroligt oundvikligt, det var verkligen ett aggressivt sjukdomsförlopp, för ett år sedan visste hon ingenting. Såg ett långt inslag i morgonnyheterna om kvällens dokumentär om henne och hennes familj.
Tänker på dem allihop och visst blir man extra hönsig mot e sina när sådant här inträffar. Kram på er allihop, jag tror det är en bra film att se, att det händer vem som helst, när som helst.
Kram P.