Nån mer som känner nån begått självmord!!? (Långt!!)
Ja såg nyss på TV om en familj vars son hade begått självmord för några årsen.då satte mina tankar igång!
jag kände en kille som var en toppen kille på alla sätt, kallar han mr M
Snygg
bra ekonomi
vältränad
snäll
rolig
trevlig
spontan
pratglad
"adopterad"
ja listan kan vara lång..
vi var INTE ett par den tiden, men toppen bra vänner,
jag bodde ihop med min dåvarande pojkvän.
April 01, Träffade jag denna kille över en fika, vi pratade om allt verkligen allt..
han var så glad o rolig snäll som han brukade vara..
Han berättade att han skulle träna på gymmet och sen hem och sen hem o vila inför morgon dagen, för han skulle börja på ett nytt jobb i Göteborg, som personlig tränare. han skulle pendla några veckor innan han fick sin nya lya..
ja sa grattis o va så glad för hans skull..
vi skiljdes från fikat med en kram o hejdå.
dagen efter så ringde våran gemensamma kompis till mig o fårgade om ja o min kille ville hänga med på krogen på kvällen detta var en fredag. ja de kunde vi väl sa ja
men hör om inte mr M vill hänga på tänkte vore ju bra o fira hans nya jobb samtidigt.
kompisen ringde Mr M efter kl 18.00 samma dag för vi visste ju att han skulle komma hem från Göteborg 17.00. Han rinde tillbaks till mig o sa att Mr M kände inte för att hänga med han va trött efter första dagen. men sen efter 15 min ringde jag hem till honom, han sa exakt samma
Nä ja vill inte orkar inte..ps va inte lik honom..
sådär höll ja o kompisen på fram till 20.00 tillslut svarade han inte vi tänkte nä men han vill inte så vi skiter i det.
Men min kompis flickvän hon sa till kompisen att, nä nu går vi till Mr M och tar me nått gott o käka pizza eller kina mat..
jag var inte med för vi skulle göra oss iordning för den roliga utekvällen.
vi hördes inte av på hela fredagkvällen ja tog ej för mig o ringa till varken Mr M eller min kompis.
Lördagen kl 12.30 ringde min kompis och frågade om ja kunde sätta mig ner. ÖÖ ja de kan ja väl.. sen kom bomben ner som ja vet inte vad..
Fredagkväll kl 21.00 går min kompis o hans flickvän till mr M ringer på dörren ett X antal gånger ingen svarade ingen öppnade.
då hittade kompisen nått o slå sönder hans dörr med. synen de fick se va inte så upplyftande. mr M hängde i lampan framför ytterdörren, min kompis tog ner mr M, han va inte vid liv, hans tjej ringde ambulans. när de kom till lägenheten dödsförklades han totalt..

jag gick fortfarande i skolan i 3:n på gymnasiet.
jag gick inte till skolan på många veckor efter, den händlesen..
FRÅGAN KOMMER VARFÖR HAN VI INTE SE TECKEN ELLER FATTADE VAD SOM SKULLE HÄNDA I TID..
Mr M brev som de stod att nu i kväll tar mitt liv en drasist vänning, ja orkar inte längre. jag blev nämnd i brevet som min lilla flicka, varför?! kunde inte de bli oss. ja är så kär i dig. Lycka till med ditt liv kanske förstår de min mening du är ju med adopterad menar jag..
hans föräldrar läste upp brevet för mig o hans närmaste vänner..
det slutade med,
En gång blev jag sviken, orkar inte två!!..
min familj kände mr M familj väl...