Smaksatt glidmedel
Någon som provat detta?
www.kondomkungen.se/wpt/view/96/496/23496/
Bra/dåligt?
Gott/vidrigt?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 09:21:12:
Jag o killen beställde hem sånt för att använda vid oralsex...
Någon som provat detta?
www.kondomkungen.se/wpt/view/96/496/23496/
Bra/dåligt?
Gott/vidrigt?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 09:21:12:
Jag o killen beställde hem sånt för att använda vid oralsex...
Smaksatt glid??? Undrar också om nån provat??
bläääääääääääääääää.. tycker jag..kanske inte just exakt det.. men dom jag provat..luktar myyycke bättre än det smakar..
smakar ganska gott men det smakar ju lite kemisk smak. Har dock inte smakat just den sorten....
Kanske en dum fråga men... Om en kille inte gillar att ge oralsex pga smaken där nere... Kan man då använda smaksatt glid på muffen?
ja varför inte, det funkar ju det med.
Det finns ett smaksatt glid som heter "UnZip N´Slide" med mango/limesmak (kika på artikel 9088 hos lustjakt.se om du vill läsa om den) Den tycker jag personligen är jättego´.
Även Invits Kaktus glid (61010) är bra och inte lika söt i smaken som ex Smultron.
Det är många som använder smaksatta glid vid oralsex.
Invit har nu kommit med flera nya smaksatta värmande glidmedel, det kan vara kul vid oralsex ;)
De heter Crazy och även dem kan du se hos Lustjakt ex artikel: 9755, 9756. Har inte hunnit smaka på dessa ännu, men Invit brukar har bra produkter.
Hoppas ni hittar någon smak som ni gillar.
Jag köpte de vanliga massageoljorna som finns i trepack- tycker de är skitgoda! Tror de är från Invit. Klart de har en otroligt kemisk och sliskig smak, men visst gör de det hela mycket godare.
Invits massageoljor går att ha som glidmedel, men är man känslig så brukar jag avråda från att använda dem och istället välja deras smaksatta glidmedel som har ett bättre ph-värde.
Här finns även ett förslag
www.intimbutiken.com/product_info.php
har köpt en gån gför ett tag sen. men jag tyckte inte det var någon höjdare, det narturliga glidmedlet smakar bättre...