• The Forgotten

Hur mycket kostar det att låta en yrkesman kakla i köket?

Nu har jag gett upp hoppet om att jag ska kunna fixa det på egen hand *suckar*
    Vad tror ni det kostar att låta en yrkesman kakla delen över diskbänken och spisen?
    Det måste göras underarbete och det ska kaklas.

I am forgotten, I am lost, I am dead.
  • Svar på tråden Hur mycket kostar det att låta en yrkesman kakla i köket?
  • Ex ungue leonem

Kolla på eniro.Sedan begär du offertar hos de olika firmorna.Man kan inte ge direkta besked om sådant här.

The Forgotten skrev 2007-09-11 14:20:41 följande:
    Nu har jag gett upp hoppet om att jag ska kunna fixa det på egen hand *suckar*Vad tror ni det kostar att låta en yrkesman kakla delen över diskbänken och spisen?Det måste göras underarbete och det ska kaklas.
  • The Forgotten
    Helena77 skrev 2007-09-11 14:21:30 följande:
    svart eller vitt?
    Min man arbetar på skatteverket och oavsett han gjorde det eller ej skulle det aldrig falla oss in att anlita svart arbetskraft.
    Vi tror på att göra rätt för sig.

Så svaret på din fråga är, vitt.
  • Karpet

Ha ha ha Jag trodde att hon menade svart eller vitt kakel. Är det sådan prisskillnad tänkte jag.

De borde kunna ge dig ett kvm-pris så mät ut hur många kvm det är.

The Forgotten skrev 2007-09-11 14:42:03 följande:

Min man arbetar på skatteverket och oavsett han gjorde det eller ej skulle det aldrig falla oss in att anlita svart arbetskraft.Vi tror på att göra rätt för sig.Så svaret på din fråga är, vitt.
  • Helena77

Ts:Ok...måste ju fråga för det kan ju skilja rätt mycket beroende på hur man gör.

Karpet:Hahaha kan ju förstå att du funderade vad det spelade för roll om man har svart eller vitt kakel.

• The Forgotten
    Helena77 skrev 2007-09-11 14:49:23 följande:
    Ts:Ok...måste ju fråga för det kan ju skilja rätt mycket beroende på hur man gör.Karpet:Hahaha kan ju förstå att du funderade vad det spelade för roll om man har svart eller vitt kakel.
    Jag hade aldrig tänkt på att fråga om personen som frågade ville betala svart eller vitt.
  • flixflax

Hur mkt förarbete krävs? Hur stora är ytorna? Vart bor du?

Är allt förberett tar det nog inte mer än några timmar. Runt 250kr i timmen får du nog betala iaf.

• tuzzla

250:-/tim låter oerhört billigt!!
    Ett absolut minimum på 300 skulle jag säga. Dyrare ändå om TS bor i en stad...

• flixflax
    tuzzla skrev 2007-09-12 08:32:07 följande:
    250:-/tim låter oerhört billigt!!Ett absolut minimum på 300 skulle jag säga. Dyrare ändå om TS bor i en stad...
    Det var vad vi betalade med moms och allt. Men vi bor på liten ort. Hörde av en kompis i Sthlm att snickare där kostar 700-800kr timmen. Så visst skiljer det!!
Svar på tråden Hur mycket kostar det att låta en yrkesman kakla i köket?