• Anonym (trött)

Dag 10 på mensen... tar det aldrig slut???

Idag är dag tio på mensen... har aldrig blött såhär mycket förut.

Detta är andra mensen sen jag satte in spiralen, förra var som vanligt, 4-5 dagar. Men detta?! Inga tecken på avmattning, det bara fortsätter. Ingen störtflod, inte så ont alls. Det bara blöder och blöder och blöder...

Hur lång tid tar det innan kroppen funkar normalt igen när man slutar med p-piller?

• Svar på tråden Dag 10 på mensen... tar det aldrig slut???
  • Smus

Släng dig i väggen! Jag är inne på dag 20! Vet inte vad det är med min kropp just nu? Så jag lider med dig. Vet dock inte om jag kan hjälpa dig så mycket. Har själv inget svar.

• Anonym (trött)

Naw, sypmativibbar! Så himla drygt! Jag hoppas jag vaknar imorgon och inser att tampongen är torr. Och hoppas detsamma för dig. Gudars, 20 dagar??

Jag vill ha sex, jag vill att min kille ska kunna gå ner på mig. Men neeej, propp och startsnöre måste på.

• Spexig

Efter p-piller funkar ju kroppen normalt rätt snabbt igen (blev i alla fall gravid efter 1,5 månad), men nu har du ju satt in spiral och de verkar det ju som att man inte kan sia nåt om alls...

• whatelseisnew

Jag hade två veckor långa blödningar varje månad..Gav upp..men dom säger att det brukar bli bättre efter ett par månader....Inte mycket till pepp..Men...=/

Anonym (trött) skrev 2007-09-11 15:55:52 följande:

Idag är dag tio på mensen... har aldrig blött såhär mycket förut. Detta är andra mensen sen jag satte in spiralen, förra var som vanligt, 4-5 dagar. Men detta?! Inga tecken på avmattning, det bara fortsätter. Ingen störtflod, inte så ont alls. Det bara blöder och blöder och blöder...Hur lång tid tar det innan kroppen funkar normalt igen när man slutar med p-piller?
Svar på tråden Dag 10 på mensen... tar det aldrig slut???