• Malinmamman

VAAAAR hitta snygga stövlar för smala vader? STHLM

Älskar alla dessa snygga stövlar som finns i alla butiker men har inte EN endaste gång under alla år det varit modernt kunnat hitta ett par som sitter åt kring mina vader, någon som har samma problem eller som vet var man kan hitta stövlar till oss missfoster? Är normalviktig i övrigt, tom lite mycket hull här och där men på de förbannade vaderna sitter det ingenting....Skrikandes

Malin med världens bästa Ida
  • Svar på tråden VAAAAR hitta snygga stövlar för smala vader? STHLM
  • Misantropen

Granngården har bra stövlar.

• nean82

Har precis samma problem, alla stövlar är jättestora i vaderna.

• MalinCc

Samma sak för mig! Får leta och leta jämt. Men nu har jag en liten bebis och hinner inte springa runt i hundra skobutiker...

• TEDDEN

Jag kan ha vissa av Rizzos stövlar (har annars samma problem) men bara de som är gjorda i Italien.......

• MalinCc

Rizzo tillverkade i italien.... Låter dyrt, eller?

• Caranlachiel

Jag har samma problem. I våras var jag i Stockholm och hittade då (för första gången i mitt liv!) ett par stövlar på Bianco som satt som gjutna! Bianco finns ju på andra orter också. Har tyvärr inte Bianco i Jönköping, där jag bor, men får kolla i Göteborg då och då när jag är där. Ska kolla när jag åker dit om ett par veckor - kanske blir det ännu ett par då, om det finns fler.

• Malinmamman

snuttP: Har du beställt därifrån? verkar inte som om det går att skicka tillbaka om man inte blir näjd... annars är det ju kanon!

En kompis sa till mig att det ska finnas något ställe på Hornsgatan i Sthlm som har stövlar med smal läst, ingen som vet?

• snuttP

Nä jag har inte gjort det.. Men på internet så gäller väl samma sak som vi dörrförsäljning, så vad jag vet så SKA du ha rätt att skicka tillbaka.. ska in o kolla deras sida nu..

• snuttP

Nu har jag kollat.. in och läs under deras policy. Under punkt. 5 och punkt .9.

• Malinmamman

Tack snuttP!

• Familjen Ekstedt

Hitta några i läder som sitter ganska bra. Sen ska du gå till en bra skomakare! Han kan sy in dem åt dig.
    Tro mig, jag har sko butik! men det måste vara en bra skomakare!
    lycka till

Svar på tråden VAAAAR hitta snygga stövlar för smala vader? STHLM