Någon som har bilder på erat KVIK-kök?
Vill gärna se bilder på era Kvik kök!
Vill gärna se bilder på era Kvik kök!
I mitt galleri, i mappen Kök, har jag några foto på vårt Kvik kök. Hade jag valt idag skulle jag valt något annat märke och framför allt ett ljust kök. Det är mycket möjligt att kvalitén är bättre idag (vårt kök är 5½ år gammalt), men vårt är inte ok. Laminatet i dörrarna har släppt på flera ställen. Bänkskivan har svält ovanför där vi hade diskmaskin innan.
Vi är inte direkt nöjda, men jag vet många andra som varit nöjda med Kvik.
Hjortan:
Trist att ni inte är helt nöjda. Vi väntar på att få vårat kvikkök snart. Blir orolig att samma sak ska hända med vårt kök. Det lät inget vidare du! Det enda jag kan klaga på so far är att leveransen är under all kritik. Vi beställde köket i mars. Det har kommit skåp och bänkskivor men de var fel mått på, så allt ska returneras och beställas på nytt. Är glad om jag har ett kök till jul....
Vi har ett kvik-kök. Det är i och för sig i massiv ek, men jag är jättenöjd. Har tyvärr inga bilder.
Black Molly: Ja, för att vara på säkra sidan så är det nog ingen dum ide! Haha! Jag tror dock att vi hör till extremfallen vad gäller väntetid och strul med kök...
vi har ett högblankt kvik kök som heter Mano.. är jätte nöjda än så läne i alla fall.
Jätte snyggt är det ju och det är u huvudsaken.. haha nej skoja bara men jo vi är nöjda.