• Anonym

sex vid bebisen?

Ni med bebisar, hur gör ni när ni ska ha sex. Vi bor trångt och tjejen sover alltid i sovrummet, även på dagen. Vi har därför förflyttat sexet ut till soffan på dagtid. Har aldrig sex i sovrummet längre. Jag gillar det dock inte. Föredrar sovrummet men inte med lilltjejen där. Blir inget morgon eller kvällsex längre och det saknar jag också. Resultatet blir att det blir väldigt sällan för tjejen sover dessutom väldigt korta stunder och man vet aldrig när hon kommer att vakna.
    Tycker ni att det är sjukt att ha sex i samma rum som er sovande bebis?

• Svar på tråden sex vid bebisen?
  • MammaMariaH

nä varför skulle det va nåt fel på det!

• Anonym

Det beror väl på hur gammal bebisen är.
    När vår lilla var liten o sov inne hos oss, i egen säng, hade vi sex i sovrummet när hon sov. Hon vaknade inte så det gick ju bra Tror inte att de skulle må dåligt av det på nåt sätt!
    När barnet blir större o kanske vaknar lätt så är det ju inte så kul med publik direkt... Då skulle jag inte ha sex framför barnet.

• Anonym

MammaMariaH : jag vet inte, känns bara så obekvämt att ha sex bredvid sitt barn, även om denne sover. Visst skulle det underlätta mycket om jag inte hade sådanna tankar. Därför är det skönt att höra hur andra gör med sånt

• Anonym

Tycker absolut inte det är varken fel eller konstig. Jag har haft sex med min dotter i samma säng, även när hon varit vaken. Man mår ju bättre av att få knulla av sig och då får man passa på när det finns tillfälle.

• flugsvamp
    Anonym skrev 2007-09-11 19:19:02 följande:
    Ni med bebisar, hur gör ni när ni ska ha sex. Vi bor trångt och tjejen sover alltid i sovrummet, även på dagen. Vi har därför förflyttat sexet ut till soffan på dagtid. Har aldrig sex i sovrummet längre. Jag gillar det dock inte. Föredrar sovrummet men inte med lilltjejen där. Blir inget morgon eller kvällsex längre och det saknar jag också. Resultatet blir att det blir väldigt sällan för tjejen sover dessutom väldigt korta stunder och man vet aldrig när hon kommer att vakna. Tycker ni att det är sjukt att ha sex i samma rum som er sovande bebis?
    Men snälla skaffa en egen säng till lillan & varför skulle det vara fel att ha sex i samma rum som ens eget barn , man kan väll vara lite tystare , jag skulle alldrig dra ner på sexet pga mitt barn!
    Money Talks Bullshit Walks
  • Anonym

Beror som sagt på hur gammalt barnet är! Våran dotter kan vara bra tyst på morgonen o då är dte ju inte så kul att ligga där o kuckelimucka för fullt medans hon står i sängen o tittar! Hon är 11 månader så vi har lagt ner sexet i sovrummet för tillfället. Då hon ofta ställer sig upp i sängen o inte säger ett ljud!

• Anonym

Har ni legat o haft sex brevid ert barn i sängen är hon har varit vaken?!

Anonym skrev 2007-09-11 19:24:51 följande:
    Tycker absolut inte det är varken fel eller konstig. Jag har haft sex med min dotter i samma säng, även när hon varit vaken. Man mår ju bättre av att få knulla av sig och då får man passa på när det finns tillfälle.
  • mHalmstadsmamma

Vi har sex med vår baby i samma rum.....så länge de sover är det nog inte så farligt. Vår son är 10 veckor så han fattar iofs inte vad vi gör ändå

• Anonym

Det är väl självklart att man inte har sex i samma rum som sitt barn! Jösses snacka om gränslöst beteende!

• Anonym (Carpe Diem)

Det klart man har!! De små tar inte illa upp jag lovar!!!

Svar på tråden sex vid bebisen?