Någon som har erfarenhet av Torbjörn Fryklund
Hej tänkte höra om det är någon som varit till Torbjörn Fryklund i Härnösand och skulle kunna ge lite info vad de tyckte om honom?
Hej tänkte höra om det är någon som varit till Torbjörn Fryklund i Härnösand och skulle kunna ge lite info vad de tyckte om honom?
Hejsan. Har gått hos Fryklund, och enligt min uppfattning är han den bästa läkaren jag nånsin träffat. Bra bemötande och jätte bra sköterskor som jobbar på kliniken, helt enkelt så känner man sig varmt välkommen där.
Jag går hos Fryklund och jag tycker att han är bra, men sköterskorna är bättre! Trevligt bemötande, hör alltid av sig om man funderar på något.
Vi gick där för utredning för ofrivillig barnlöshet . De har även satt upp oss på IVF nu. Ska tillbaka dit snart och göra en utredning för upprepade MF.
Tyvärr så verkar det som att de har väldigt mycket att göra nu då jag inte hört något från dem på 3 veckor...?
Men överlag så har Fryklund och hans glada sköterskor varit de enda som hjälpt oss och skänkt oss mycket glödje och stor framtidstro! Så jag rekomenderar honom varmt!
Har du möjlighet att få hjälp där så ta den. Samtidigt som jag ringde Fryklund om utredning kontaktade jag även landstinget, från dem har jag inte hört något ännu. Och hos Fryklund har vi hunnit med två graviditeter redan, tyvärr MF båda gånger. Säger ganska mycket om hur pass fort man får hjälp där tycker jag.
Lycka till! Skriv om du undrar över något.