• yvonn

fixa naglarna, pris?

hade tänkt att kanske lägga ned lite pengar på mina naglar, vad kostar det och vad gör de med dem om man går till en salong? bara fixa till dem lite eller gör man nagelförlängning?

• Svar på tråden fixa naglarna, pris?
  • TrollMams

Här är det nagelförlägning som de flesta gör.... fransk för 550:- bara förlängning 500:- finns även andra tjejer som gör som tar 650:-
    men detta är ju de jag känner till.... vet inte hur det är där du bor!

♥ S T O L T mamma till snart 6 Trollungar!! BF 25 September ♥
  • raspberryrevolution

det beror på var du bor och vem du går till, men ca 700-900 kr om du förlänger el förstärker naglarna, sen får du räkna med att gå en gång i månaden minst för att fylla på och det kostar kanske hälften av första besöket. Annars kan man gå å få manikyr det är inte så dyrt. vid manikyr så filar man till naglarna, klipper nagelbanden om det behövs, polerar eller lackar naglarna, och oftast får man nån creme med. sen finns det spa behanlingar och parafinbad med om man vill lyxa till det

• yvonn

ska väl fråga hur mycket det kostar här i stan. antar att man får spara ut naglarna lite så de har nått att fila på om man bara vill ha manikyr. hm. hoppas att min lilla håla till stad är billig!!

• Pyff

750 spänn kostade det första gången, sedan betalar jag 400 spänn varje återbesök (var 3:e vecka) ÄLSKAR mina naglar

Pyff på er!
Svar på tråden fixa naglarna, pris?