• 969803

Vart kan man köpa mikrofoner till Singstar PS2?

Vi har fått det nya spelet men har inga mikrofoner. Jag tittade på cdon men dom sålde inga där. Vet någon här vart man kan köpa det?

• Svar på tråden Vart kan man köpa mikrofoner till Singstar PS2?
  • 969803

Menar du det .
    Men då måste vi köpa ett nytt spel för att få det *suck*.

• Pyff

Jepp, du måste köpa ett "paket" liksom, med en skiva och mikrofoner, samt en adapter.

Pyff på er!
  • 969803

Så det finns inte på elgiganten eller annan butik heller?

Men om jag köper en "gammal" singstar, t.ex 90-tals hit som det finns mikrofon till,visst funkar den med? ingår adapter i den med?

• Pyff
    969803 skrev 2007-09-12 17:07:41 följande:
    Så det finns inte på elgiganten eller annan butik heller?Men om jag köper en "gammal" singstar, t.ex 90-tals hit som det finns mikrofon till,visst funkar den med? ingår adapter i den med?
    Jajjamensan, det finns flera olika skivor som har mikrofoner med i paketet, adaptern ingår alltid också i dessa paket.
    Pyff på er!
  • 969803

En sista fråga :
    Får man två mikrofoner i paketet?

• Pyff
    969803 skrev 2007-09-12 17:26:09 följande:
    En sista fråga :Får man två mikrofoner i paketet?
    Jepp, två mickar, en röd och en blå, samt en adapter som du skicker in i PS2-spelet på framsidan och sedan sätter i de båda mickarna i rött resp. blått hål.
    Pyff på er!
  • 969803

Tack! snälla för hjälpen .

• Pyff
    969803 skrev 2007-09-12 17:30:21 följande:
    Tack! snälla för hjälpen .
    Ingen orsak! HA så kul - Sing star är typ det roligaste som finns ju Vi är några tjejer på jobbet som träffas ca en gång i månaden och sjunger för full hals i flera timmar - så jäkla kul ju!!! LÄngtar till nästa helg då det är dags igen
    Pyff på er!
  • Gisney

Ibland finns det på Tradera! Du kan ju ta en titt där så kanske det blir lite billigare!

Svar på tråden Vart kan man köpa mikrofoner till Singstar PS2?