• Såpan

*Är det någon som har pippi kläder? Hur har

Är det någon som har pippi kläder? Hur har de varit? Jag har till min dotter en del och är missnöjd. Först var det ett par byxor som tappade färgen i första tvätten. Gick tillbaka och bytte likadant med dom sen fick jag ett par enfärgade som höll färgen.

Nu köpte jag en body, när jag ska byta blöja första gången hon har då haft den på i ett par timmar så går den sönder vid tryckknappen i grenen. En stor maska. Ska gå tillbaka idag för lite längre får den faktiskt hålla.

Men jag tycker det är så retligt. Är det bara jag som får dåliga exemplar eller? Nu är jag lite less på pippi så jag vet inte om jag vill ha en ny eller byta märke.

• Svar på tråden *Är det någon som har pippi kläder? Hur har
  • Annapanna

Jag har iofs bara ett plagg, men det har vi använt och tvättat flitigt de senaste månaderna. En svart täckväst, som jag dessutom köpte begagnat på Tradera, så den är ju använd och tvättad betydligt längre tid.

Gå tillbaks med dem, längre än så ska de ju hålla!

• Mara Jade

Har 2 stycken Pippi tröjor, ej body och de har varit jättebra. Mjuka i tyget och hållit färg och form. Så jag har inte samma upplevelser som du. Trist när det blir så där- reklamera!

• Såpan

Hej nu har jag varit och reklamerat bodyn. Hon är alltid jättetrevlig så det var inga problem. Men nu hade de inga kvar i den storleken och inte hittade jag något annat, jo ett par byxor men det fanns inte heller i rätt storlek:) Så det blev ett tillgodokvitto.

• la mamacita

var köpte du bodyn? jag har köpt från åhlens och dom är rätt bra...

• Såpan

På en liten affär Yrvädret heter den. Men märket PIPPI borde ju vara samma överallt.

• sunmaid

jag har en röd pippi body till min kille och den är jätte bra. Färgen har hållt fastän vi har tvättat den massa gånger. Köpte den på Åhlens.

• mimmipigg

Jag har en PIPPI omlottröja - snörena repade upp sig allihopa nästan direkt - sopigt!

• Mamma2001

har haft massa Pippi kläder till vår son som vi köpte på barnnes hus då han var mindre... tycker dom har kanonbra kvalite på sina kläder.. :)

• petra m minna 04

vi har klänning tröja och strumpbyxor som flitigt används och tvättas och dom har hållit både färg och form och knappar.. dom är köpta på barnenshus!

• Biobaluba

Min treåring har pippi-kläder (inhandlade på Åhlens) o dom är det jättebra kvalite på. Hon vägrar ha någrar andra kläder på sej så som tvättas minst varannan dag o dom ser fortfarande nya ut!
    Har inte haft några problem med dom.

• Venus

Är oxå nöjs med pippi-kläderna, men vi har ju bara testat de större storlekarna utan knäppning i gren o snören o allt sånt...
    Tröjor, strumpbyxor, klänningar, byxor tror jag oxå, aldrig haft problem med nått av det...

• Rose77

vet inte om vissa blandar ihopa pippi (långstrump) kläder med märket PIPPI... här har inte Åhlens märket Pippi utan tvfiguren pippi

Har själv märket Pippi och är jättenöjd!

• Venus

Vi har både ock så det kanske är jag som blandar ihop vissa utav plaggen

Svar på tråden *Är det någon som har pippi kläder? Hur har