• 82an

Fler som tränar på Friskis & Svettis?

Det finns ju trådar för alla andra grupper så varför inte starta en pepptråd för oss som tränar på Friskis & Svettis

Tänkte att vi kunde tippsa om bra pass och allt annat som rör träning Även peppa varandra om det känns motigt

Har själv nyss börjat och tycker än så länge att det är jättekul

Milky Joe is more than just a coconut on a stick.
  • Svar på tråden Fler som tränar på Friskis & Svettis?
  • Buggis

Jag tränar på friskis! Är även värd.
    Vilken förening tillhör du? Här är det Örebro som gäller för mig!

• 82an

Jag är medlem i Skövde. Har även varit medlem i Västerås förut men det var länge sen

Vad gör en värd?

• 82an

Någon mer?

• Igloo

Japps här är en till! Tränade igår ett core pass! Kombinerar det med löpning så jag går på friskis 2-3 gånger i veckan!

• Solrosen77

Finns dock inget friskis och Svettis i avesta :( tråkigt!

• 82an
    Igloo skrev 2007-09-13 16:45:06 följande:
    Japps här är en till! Tränade igår ett core pass! Kombinerar det med löpning så jag går på friskis 2-3 gånger i veckan!
    Åh är corepasen bra? Min pappa är coreledare på F&S i Eskilstuna. Har säger att dte är väldigt individuellt hu tungt man gör dte för sig. Men när jag testat övningar han visat så har dte varit riktit jobbigt. Lite som pilates.

Jag har tänkt att köra två spinnpass i veckan men vill komplitera med ett jympapass. Vad tror ni är dte bästa passet att komplitera med?
    Solrosen77 skrev 2007-09-14 11:19:24 följande:
    Finns dock inget friskis och Svettis i avesta :( tråkigt!
    Gud vad trist.  Jag gillar F&S Tränade på nautilus förut men jag tycker att F&S är mycket mysigare mer gemenskap liksom
  • 2bmamma

Jag kör mamma/barngympa! Toppen när man inte har möjlighet att komma ifrån utan barn.

• Rönnbär

Började i måndags.......pust efter grav....:-d

• 82an
    Rönnbär skrev 2007-09-14 15:41:18 följande:
    Började i måndags.......pust efter grav....:-d
    Då är vi två Fast dte var 8mån sen jag fick barn. Men jag har väntat tills nu med att börja träna ordentligt igen. Känner mig riktigt peppad.
  • Vildblomman

vet ni hur det är med barnpassning på F&S? vill gå men har inte alltid dagis eller barnvakt så det har inte blivit av..

Svar på tråden Fler som tränar på Friskis & Svettis?