• emet

Halkmatta i badkaret

Det här med halkskydd i badkaret var klurigt! Jga har precis flyttat in i en lägenhet med badkar, vi använder det aldrig att bada i utan duschar bara, svärmor sa att vi måste ha halkskydd för hon hade själv halkat i badkaret en gång. Jag köpte ett halkskyss på Clasohlsson vilket bara gjorde det halare och jag halkade själv. okej till frågan är det skillnad på halkskydd och halkskydd? Vilket ska man ha vad är bra?

• Svar på tråden Halkmatta i badkaret
  • mysan82

har köpt både på ikea och på coop. dom har varit suveräna.skulle aldrig tänka mig utan. kanske inte var bra den du köpte. köp en annan halkmatta.

• Annamaja

jag har köpt min på Ikea den är super bra, låter som att du nog fick tag på en dårlig halk matta.

• Sussie77

Har tidigare när vi bodde i lägenhet haft halkskydd när vår son skulle bada.
    Ett bra halkskydd ska sitta fast ordentligt, ibland finns det typ sugproppar och dom ska du trycka fast ordentligt i badkaret.
    Blir det halkligare är det dålig kvalité eller så har ni inte fäst sugpropparna tillräckligt bra.
    Finns det sugproppar på den tycker jag att dom fäster bättre om ni blöter dom innan ni sätter fast mattan..tänk också på att ni måste rengöra den ofta!!!

Svar på tråden Halkmatta i badkaret