Kan man sälja ett 12 år gammalt kylskåp?
Vi har nu köpt en ny kyl och funderar på om vi ska sälja våran gamla, den är fullt fungerande men lampan är trasig(går dock att köpa ny). Den är 12 år. Vad kan man sälja den för? Eller ska man skänka den?
Vi har nu köpt en ny kyl och funderar på om vi ska sälja våran gamla, den är fullt fungerande men lampan är trasig(går dock att köpa ny). Den är 12 år. Vad kan man sälja den för? Eller ska man skänka den?
Jag hade nog skänkt den via blocket mot annonskostnad.
Skänk den...mina foräldrar skänkte sin spis när dom fick vår...(skulle flytta hit, från norge, då har man ingen använding för en norsk spis..)
lägg ut det på blocket för högst bjudande eller nåt.... finns alltid nån som vill ha det i sommarstuga eller liknande... Ett tips e att kolla runt vad andra lagt ut sina grejer för... då får man ju ett litet "hu´m" om vad det kan säljas för...
Lycka till!
Tack för tipset "logg81", gör nog så först och om ingen vill ha det så skänker jag bort det. Tack!
ja lägg ut den för 500:- sen skriver du billigare vid snabb affär, BVSA, och då kan du gå ner till 300:-
Tror nog nästan att det bästa du kan göra är att låta miljöstationen ta hand om den... För Miljön alltså... Taskig energieffektivitet i de gamla kylskåpen...