• Sussiek

Sparkar på urinblåsan

jag är i v 40+1 idag och känner inte så mycket än. Bara sparkar och buffar. Finns det någon mer som ibland känner att urinblåsan skall spricka när bebisen trycker mot! svider som sjutton ibland som när man har urinvägsinfektion fast 10 gånger värre. Konstigt måste vara huvudet som trycker eftersom bebisen skall vara fixerad nu enligt bm. Då kan det ju inte vara sparkar!

• Svar på tråden Sparkar på urinblåsan
  • jenny76

Det är nog huvudet. bebben tar nog spjärn mot revbenen eller nått och trycker lite fint...inte så skönt..

♥♥♥Emil 030407 Ida 061003♥♥♥
  • wildrose71

Min dotter hade som vana att sparka i min urinblåsa samt gosa ner fötterna i den :) Hon låg i säte så visst kan det vara fötterna, du kanske ska gå och kolla om bebisen vänt sig runt?

• Cocco

Jag tror i mitt fall när jag känner sparkar mot blåsan att det faktiskt är de små händerna som buffar för ibland kan jag känna buffar både upp vid revbenen och blåsan samtidigt.

• gusobeid

Det är grymt oskönt iaf när bebis trycker mot blåsan. Är ju inte bara det att man känner sig kissnödig, det gör ju ont också. Är bara i v. 32, så jag får stå ut med det ett tag till...

• ThereseK

hihi, skönt att det e fer som har det som ig, lr jaa, skönt ås könt.. jaa, ibland när man kikar på teve så bara stelnar man till för det gör såå förbenat ont.. ujuj, jag ar konstaterat att det lär va så att den lill* boxar me händerna för den sparkar samtidigt å..

• h04

Här är en till som har såååå ont på blåsan eller urinröret!

Aj!

• AlexXx

Ibland känns de som att man får värdlens stöt eller nåt när den sparkar till riktigt hårt på blåsan, man blir jättekissnödig i en halv sekund typ hehe

• Sussiek

Ja precis som en stöt alltså elektrisk stöt! nu har jag gått över 4 dagar och börjar bli otålig hoppas bebben vill titta ut snart.

Svar på tråden Sparkar på urinblåsan