• Anonym (mensan)

Riklig mens

Jag undrar om man kan göra något åt mensen.
    Jag blöder floder i 7dagar, de 3 första dagarna måste jag gå upp 2ggr/natten för att byta binda.
    Trött på att blöda så mycket.
    Finns det nån hjälp, tabletter eller operation.
    Vill nog ha ett till barn så jag vill ej förstöra något som gör mig steril.
    Tips tack!

• Svar på tråden Riklig mens
  • Anonym (mensan)

ok, trodde de bara var för att skjuta upp mensen.
    Tack för tipset har sådana hemma, tack

• Zalmina

Min mens är oxå riklig och riktigt jobbig jag gick till gyn och fick tabletter för det.

• Zalmina

hmm ska springa och kolla vad de heter Flört

• Anonym

som Jag är bäst skriver!cycklo-f e kvinnans bästa vän ibland.

• Zalmina

Men de är receptbelagda så då får man gå till gyn

• Anonym (mensan)

Bra skall testa det nu!
    Hörde om att de kan bränna trådar för att minska mensen, de blåser upp en ballong och gör något.
    Nån som vet?

• Zalmina

Och de skadar inte kroppen om du försöker att skaffa barn. Suveräna piller!

• Helgona

P-spruta så slipper man mens...?

CARPE DIEM
  • Zalmina
    Anonym (mensan) skrev 2007-09-13 22:03:37 följande:
    Bra skall testa det nu!Hörde om att de kan bränna trådar för att minska mensen, de blåser upp en ballong och gör något.Nån som vet?
    Ingen aning låter farligt iaf
  • JAG är BÄST

Zalmina

Cyklokapron är samma som Cyklo-F skillnaden är endast ett ämne som skiljer dom ifrån.

Har haft båda. Cyklokapron är dyrt eller ja det är dom båda.

Men för att slippa besvära läkarna för att få utskrivet ett recept på Cyklokapron så går det snabbare och enklare att springa till apoteket .

Tänk på att läkarna få EXTRA för VARJE recept dom skriver ut .

Man sparar ett läkarbesök på 250:- samt resan dit och sedan till apoteket. Summa serum så kostar dom MER än Cyklo-F.

• Anonym (mensan)

Tål ej hormonerna i alla skydd, tyvärr.

• Anonym (mensan)

Tack för alla svaren.

• Zalmina
    JAG är BÄST skrev 2007-09-13 22:07:08 följande:
    Zalmina Cyklokapron är samma som Cyklo-F skillnaden är endast ett ämne som skiljer dom ifrån.Har haft båda. Cyklokapron är dyrt eller ja det är dom båda.Men för att slippa besvära läkarna för att få utskrivet ett recept på Cyklokapron så går det snabbare och enklare att springa till apoteket.Tänk på att läkarna få EXTRA för VARJE recept dom skriver ut.Man sparar ett läkarbesök på 250:- samt resan dit och sedan till apoteket. Summa serum så kostar dom MER än Cyklo-F.
    Mm jag var så korkad att jag gick till gyn innan jag fattade att man kunde skaffa sånt på affären Flört
Svar på tråden Riklig mens