• Ticktackuck

Ni som handlat JOHA...

Är JOHA ett nytt märke eller?

Jag har aldrig varit med om så bra kvalité på kläder. Mjuka och sköna och behåller form och färg perfekt.

De kunde ju haft lite mer inspirerande design, men den duger mer än väl. Att man kan tvätta dem dagligen utan att de ser annerlunda ut uppväger ju mycket.

Sen är det kanon att man kan krympa dem en storlek om man torktummlar dem. Vi fick alldeles för stora kläder i present när lillen föddes. Då är det ju bra att man kan fixa så de går att använda med en gång.

• Svar på tråden Ni som handlat JOHA...
  • Snarkofagen

Nja, jag har sett JOHA i ett par år. Men jag har bara lyckats hitta en butik hittills där märket finns. Var köper du dina kläder? Bor i Sthlm.

• SaramedM

Om de krymper behåller de väl knappast formen iofs....

Vart går de att köpa?

• Ticktackuck

SaramedM

Jo, de håller formen jättebra. Men om jag VÄLJER att tummla dem så krymper de ganska exakt en storlek.

Jag köpte JOHA i en liten butik i Malmö. Barnkammaren. Tror den är ny, men det har redan efter två besök blivit min favurit affär.

• Bengalan

Tror att det har funnits länge, har fått vissa joha-bodys från min syrra som hon har tvättat till 4 barn, dom är fortfarande fräscha. Man hittar joha lite här o där, men aldrig på de stora kedjorna...

• Ticktackuck

Eller hur..!

Det är ju helt sannslöst att de kan hålla sig så fina, tvätt efter tvätt, efter tvätt, efter....

Svar på tråden Ni som handlat JOHA...