• Golddigga

börja med höststövlar nu?

Så igår var jag och köpte nya höststövlar och sj'lvklart vill man använda dom! Kan man börja idag eller är det för påklätt med stövlar?

Dom här köpte jag fast svarta:

www.dinsko.se/Dam/Modeller/St%C3%B6vlar.aspx?shoe=226177&cnt=35

• Svar på tråden börja med höststövlar nu?
  • lillasnurre

det tycker jag absolut att du kan!

• Hallonmopeden

Fina stövlar, tycker nog du kan börja använda dom nu. Själv väntar jag ett tag till, vill inte riktigt inse att hösten är här

• Cheera

Och jag som funderar på att dra fram vinterkläderna
    Jackan ligger just nu i tvättmaskinen

• Golddigga

Cheera:

hehe ok jag kör på mina höststövlar nu. Och nu regnar det dessutom.

• Cheera

Golddigga:
    Gör så du, men kom ihåg att inpregnera, eller vad det heter, dom först! Släpade fram mina stövlar igår men ack vad vingligt det var! (gravid i v.34 ).

• Golddigga

Cheera:

ja jag ska köpa en sån där spray så dom håller sig fräscha länge så man slipper köpa ny i vår.

hehe ja det är inte alltid lätt att gå i klackar speciellt inte med en lite extra tung mage att bära på

• vimse

Det bestämmer du väl själv....:)

• JLS

Klart du kan använda dom, har invigt mina nya stövlar för en vecka sen

Älskar stövlar och älskar därmed hösten med

• Jii

Ja det tycker jag - folk har ju gått i stövlar hela sommaren (inte bara gummistövlar då...)

• Niillis

jag har också dom stövlarna de är bara sååååååå sköna... men jag hade lite problem med att de blev tjocka vid vadera först..
    men du kan absolut använda de nu.. så varma är de faktiskt inte inte vid fötterna iallafall

• kattis76

Klart du kan börja med dem redan nu. Det är ju jättehöstigt ute. Dessutom har ju folk gått omkring med höststövlar hela sommaren i stort sett.

---

bjooti.net
    pret-ty.se

• Husmusen8

Funderade själv på samma sak. Har iallafall bestämt mig nu för att plocka fram mina svarta höga stövlar. Snygga stövlar är en av fördelarna med den annars så trista hösten tycker jag

Svar på tråden börja med höststövlar nu?