• Honeymother

Present till kär vän???

Jag ska i slutet av månaden åka till en mycket kär vän som "precis" har fått barn. Jag har shoppat loss till pojken, men skulle så gärna vilja köpa med något bara till min väninna. Har funderat så mycket...

Bad och duschprodukter köper hon multum av själv och andra "må bra"-produkter. Finns det något annat roligt och fint att ge?

Skulle bli så enormt tacksam om ni hade tid att överösa mig med tips.

• Svar på tråden Present till kär vän???
  • Nyfiken gul

Ett smycke? Kanske en halskedja med månadssten för när pojken är född?

ett må-bra-kit att ÄTA? En korg med lite smått att tugga på kanske?

• Clever LG

Vi gav vår väninna en korg med: lösviktste´, fin choklad, en bok, lyxig ansiktscréme,en flaska champange ( som givetvis ska öppnas efter amning ) samt ett fint fotoalbum som hon kan sätta in alla minnen i.

• Honeymother

Åh vilka fina tips...

Fler?

• juzze

någon rolig bok om mammalivet kanske? eller en upplevelse? beroende på hur mycket pengar du vill lägga.. kanske ett hemmagjort presentkort på en utekväll med dig, eller en middag på något kul ställe, att använda sen när bebisen vuxit till sig lite kanske? eller någon annan upplevelse.. ansiktsbehandling?

• Nyfiken gul

när man är nybliven mamma kan man också uppskatta praktiska presenter - i form av städning, nån hemlagad middag, handla en kasse mat, sällskap en natt osv osv...

är det inte så långt mellan er o du har möjlighet så skriv hemmagjorda presentkort på något sånt o poängtera att det är till för att användas...

• revik

En kär vän...? Varför en massa prylar..? Mitt tips är känslor. Gå in på www.karleksforklaring.se och välj en av deras återförsäljare när du läst om deras produkter. Mitt hetaste tips där är boken "Omtankar" i det här fallet.

(Du kan ju i och för sig komplettera med något gott till... )

Svar på tråden Present till kär vän???