• Summerstar

Fler vuxna som köper kläder på barnavdelningen till er själva?

Hihi, upptäckte nyss ett billigare alternativ till att handla kläder. Såg en snygg tröja på barnavdelningen i storlek 164 o slog till

Fler som köper kläder där?

Har inte ens tänkt på det förut

• Svar på tråden Fler vuxna som köper kläder på barnavdelningen till er själva?
  • Tilcha

Har tänkt tanken förut. På det H&M jag brukar shoppa så ligger Dividet-avdelningen och "flick"-avdelningen precis bredvid varandra så jag brukar se jättesnygga saker där innan jag inser att det tillhör barnavdelningen.
    Kan tyvärr inte ha de kläderna. Inte ens i storlek 172.

• rosenlina

har jag nästan alltid gjort,nästan bara de som sitter bäst på mig.

Mamma till underbara Elias!!!
  • mamma o dotter

gjorde alltid det förut på cubus mycket billigare ska börja med det igen

• VISAMÅ

Det har hänt. Är man inte längre än 1.60, så funkar det.

• tjubanna

Jag har alltid handlat på barnavdelningen! Ofta har de ungefär likadana kläder som på dam fast billigare!

• Summerstar

JA jag köpte två tröjor och upptäckte att det ju var billigare och tuffare kläder där Ska börja kolla där hehe, men lite pinsamt kanske att gå där och glo!

• ahlcec

Japp, en del handlar jag där.

• TyskMamma

jag köper också det mesta där. Det mesta på "vuxenavdelningen" är tyvärr för stort.

• JLS

Har också upptäckt guldgruvan som barnavdelningen utgör på bl a H&M, brukar köpa en del klänningar i stl 164 cm eller 170 cm.

• Summerstar

Köpte faktriskt en tröja i storlek 152 idag också hihi!

Billigt och bra, detta var på Kappahl, kan tänka mig att HM har mycket fint :)

• Indianica

Jepp, köper t ex oftast barnstrumpor (enfärgade, inte med barnsliga tryck *hihi*). Vuxenstrumpor i stl 36 brukar vara betydligt dyrare än barndito i samma stl.

Svar på tråden Fler vuxna som köper kläder på barnavdelningen till er själva?