• LindaLii

Vad fick ni när ni sålde er Teutonia spirit s3?

Jag funderar på att sälja min Teutonia S3:a (är en 06:a) men jag vet inte riktigt vilket pris som är rimligt att sätta på den. Den är i bra skick och jag har en hårdlift till. Vad fick ni för eran när ni sålde den?

♥♥♥♥ Mamma till Max 3/8-06 och pyret med BF 17/4-08 ♥♥♥♥
  • Svar på tråden Vad fick ni när ni sålde er Teutonia spirit s3?
  • LindaLii

puffar för att synas

• Ninna26

hej!!

Jag sålde min teutonia Spirit nu i veckan detta var en -07:a. Jag la ut den på blocket o det var en massa som hörde av sig direkt.. Satte ett pris på 3800:- men det var bara med sittdel + åkpåse helt nya, nypris 795:- + regnskydd..

• LindaLii

OJ, det var billigt. Tror jag vill ha lite mer än så...

• Ninna26

Får nog inte så mkt mer tyvärr dom som ligger på blocket har legat där jättelänge... tyvärr e det så.. Du e inte nöjd med vagnen el? Tycker den var himla liten i sittdelen..

• LindaLii

Jo jag har varit jättenöjd med min men sonen är dryga året nu så vi har köpt en brio sitty istället då han ändå aldrig sover i vagnen Sen ska vi få syskon och då blir det väl syskonvagn istället...

• LindaLii

Men är det inte så med blocket att de som blir sålda tas bort och då är det ju svårt att se hur många som blivit sålda? De som lagat länge kanske oxå är sålda men glömt att ta bort annonsen?

• Ninna26

Det tror jag inte man tar ju bort annonsen när den är såld.. Annars blir det tjatigt med massa som ringer...
    Men Lycka till..

• LindaLii

Tackar tackar!

• Amanda

Jag sålde min Teutonia Spirit S3 -06 efter ca ½ års användande för 5000 kr (fotsack, regnskydd och Segr-åkpåse ingick).

Hade köpt den från Mypram i Tyskland www.mypram.com/teutonia för 4200 kr (fraktfritt från Mypram).

• LindaLii

Amanda: Var det många som hörde av sig? hur lång tid tog det?

• Amanda
    LindaLii skrev 2007-09-14 19:14:29 följande:
    Amanda: Var det många som hörde av sig? hur lång tid tog det?
    Det var en hel del som hörde av sig och dagen efter att jag satte in annonsen var S3an såld.
  • LindaLii

Det låter ju bra

• LindaLii

Någon fler?

• LindaLii

puff puff

• Nazeeya

Jag sålde min s3'a (köpt i juni) för 4500:-. Då ingick fotsäck, regnskydd, myggnät och parasoll. Men bara sittdel!

• LindaLii

Nazeeya: tack för infon!!!

Svar på tråden Vad fick ni när ni sålde er Teutonia spirit s3?