• barajosefine

Bokstäver till barnrum?

Det här är sånna bokstäver jag menar som man kan ha på barnets dörr o.s.v
    Den här bokstaven är från
    www.myfirstroom.se men kostar 78:- bokstaven.
    Det skulle bli 390:- + frakt. Vilket låter mycket! Måste finnas någon annan stans och till rimligare pris?

?:*¨¨*:?.(¯`°?.¸ ♥ Selma 061109 ♥ ¸.?°´¯)?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Bokstäver till barnrum?
  • jmro

Jag tror att Panduro Hobby har men då tror jag att de är omålade. Men det kanske kan va kul att göra själv..

• barajosefine
    jmro skrev 2007-09-14 21:38:18 följande:
    Jag tror att Panduro Hobby har men då tror jag att de är omålade. Men det kanske kan va kul att göra själv..
    Okej, någon aning på pris där?
  • Monchhichi

15 kr styck tror jag! Beställde idag!

• barajosefine

Kan man beställa från internet eller vad mena du med beställde? 15kr är lite skillnad mot 78

• zanzibar

om du bor i sthlm så finns det en affär på söder som säljer bokstäver. Annars har jag sett på åhlens, men dom e större och så är det djur på de.

• barajosefine
    zanzibar skrev 2007-09-14 22:04:48 följande:
    om du bor i sthlm så finns det en affär på söder som säljer bokstäver. Annars har jag sett på åhlens, men dom e större och så är det djur på de.
    Okej! Jag bor i värmland så det är hemskt långt till sthlm. ska kika på panduro och åhlens varjefall!
  • queenpepsi

Jag har just gjort egna bokstäver till vår son på min keramikkurs. Kanske du kan prova att göra själv av t ex papier maché?

• Persilja

Leksaksaffärerna brukar ha

• barajosefine

Vad händig du är, det har inte jag tålamod eller talang till.. haha

queenpepsi skrev 2007-09-17 13:21:55 följande:
    Jag har just gjort egna bokstäver till vår son på min keramikkurs. Kanske du kan prova att göra själv av t ex papier maché?
Svar på tråden Bokstäver till barnrum?