• scrapparlotta

Vad heter låten och vem sjunger?

Hör ofta en låt på morgonen på Rix med Adam Alsing coh Gry. har aldrig hört hela, så jag har aldrig uppfattat vad den heter och vem som sjunger. Men jag har fått för mig att det var Adam som på nåt sätt har kommit i kontakt med den som sjunger. Alltså det är nog ingen känd artist. Adam hade fått denna låt tror jag, om jag fattat rätt. Nån som vet vad jag menar? I så fall, vet ni vilken låt jag tänker på?

• Svar på tråden Vad heter låten och vem sjunger?
  • 061104
    kikkan skrev 2007-09-15 11:26:42 följande:
    Hör ofta en låt på morgonen på Rix med Adam Alsing coh Gry. har aldrig hört hela, så jag har aldrig uppfattat vad den heter och vem som sjunger. Men jag har fått för mig att det var Adam som på nåt sätt har kommit i kontakt med den som sjunger. Alltså det är nog ingen känd artist. Adam hade fått denna låt tror jag, om jag fattat rätt. Nån som vet vad jag menar? I så fall, vet ni vilken låt jag tänker på?
    Frida - Dunka mig gul & blå, kanske?
  • storstrumpan

Cockobom här är jag.....

• storstrumpan

Just det så heter hon. Men den finns att hämta på nätet men på engelska.

• storstrumpan

Jag tycker den är rätt tråkig men min 2 åring gillar den.. Första gången han hörde den stod han bara stilla, som om han memorerade texten , sen sjunger han med varje morgon.

• Ellah

Usch, jag spyyyyr på den låten. Den är ju så himla dålig och iq-befriad så man dör!

• hannamiller

Hmm en barn låt? Dom små gillar nog den..
    Men inte jag..

Svar på tråden Vad heter låten och vem sjunger?