• duddis

tom vägg, vad ha där?

Ahar en rätt stor tom vägg i köket. Väggen är vit(antikvit) och sen är där träpanel under. Ska ej måla om denna träpanel än så jag behöver tips på vad jag kan ha där nu. Vill inte ha för mkt men vill inte ha det tomt i heller. På dem andra (3)väggarna har rjag ngn tavla och en tavellist med lite ljus på och en sida med några ljus på. Denna tomma vägg är ca 4 m lång den går ut mot hallen med.
    Lite tips och ideer att varit skoj:)

• Svar på tråden tom vägg, vad ha där?
  • lia76

Min svägerska har gjort lite pynt till oss...
    Hon har tagit en halvstor rund knäckebrödskaka och på den har hon limamt fast lite blommor, snäckskal, torkad frukt...
    De är jätte fina.
    Har två sådana på väggen

Kram Lia, stolt mamma den 23/9-2006 till en liten Stella
  • nelie

kanske klä in en spån- eller masonitskiva med ett snyggt tyg eller nån fin tapet. sätter lite färg och mönster på rummet. den kan man ju göra så stor, liten man vill... eller nån slingrande blomma på en liten hylla...

• duddis

Tacl för tipsen. Låter vekrligen intressant det där med knäckerbrösd skiva. Man kan kanske dela in väggen eller ngt. Vill ha så mkt på den men det är inte snyggt att ha för mkt iheller.
    Jag har redan 2 textiltavlor på en vägg, dem e dock rätt små så, man kan ju göra en till som inte är lik dem.

• fraggelanna

sätta ett par hyllor i olika höjder... ljus på kanske koppar eller gamla saker som passar in i ett kök... eller morderna vaser osv

• nelie

på tal om knäckebrödsskivor... såg nåt liknande med en tegelpanna dekorerad med torkade blommor och lite annat smått och gott.

• duddis

ja det med. Det här blir svårt. ja det är väl bara till att bestämma sig...

Svar på tråden tom vägg, vad ha där?