• carmina

sammandragningar hela natten ! på G ?

Är sååå himla trött har haft sammmandragningar hela natten ska det vara så här, nu har dom avtagit visserligen men känner mig lite öm . Är det normalt att det ska göra så ont om det inte är nått på g. Tacksam för några kloka ord

• Svar på tråden sammandragningar hela natten ! på G ?
  • alexja

Jag har haft så många nätter med mina två barn utan att det satt igång, och har det nu med 3:an också. iIget roligt svar tyvärr! Jag hoppas dock att det är på G för dig!

• Ann84

jag har haft kraftiga sammandragningar sedan halva graviditeten men nu e det mycket värre o upp kommer väldigt kraftigt några ggr i timmen i bland. min sammandragningar kan oxå påverkas av mitt humör:) Så jag försöker hålla mig lugn när det blir jobbigt. Men dom kommer ändå asså. Det är livmodern som tränar fram till förlossningen, alla känner inte av det. vissa känner kanske lite väl mycket som jag.
    Mina har ju gjort ont o jag blev därför sjuskriven i V 20 ca.
    Men prata med barnmorskan o du e orolig. kan ju se om det fortsätter. Vet inte om du blev smartare, me lycka till!

• mirakelmamma

Under min 3 grav hade jag jätte mycket förväkar under de sista 3 veckorna. Sista veckan hade jag värkar varje kväll/natt sen hade jag en väldigt lätt förlossning.
    Hoppas det ä på G!

• carmina

Man tycker ju att det är tillräkligt med allt annat, ska man behöva ha så himla ont utan nån effekt oxå. Har barn sen tidigare men har inte haft så ont innan förlossningen känner inte igen mig men ingen graviditet är väll den andra lik.

• AnnaSvea

Jag hade sammandragningar en natt, gick över på dagen, började igen så fort jag la mig att vila på kvällen, nästa morgon är gubben född.

Så två nätter, sen föddes min pojke, men fy vad jag var trött då. Hade bara sovit korta stunder på två dygn.

Hoppas du har en bebis snart.

• honky tonk blues

hm..läste precis ett annat inlägg om en som trodde hon läckte fostervatten.. det var väl du?
    jag skulle ringt förlossningen å berättat..

• snillis

Jag har haft smrätsamma SD till och från i några veckor nu - kraftiga förvärkar sedan 1,5 vecka tillbaks.
    Behöver tyvärr inte alls betyda att det är nåt på G

• carmina

honky tonk blues skrev 2007-09-17 17:46:04 följande:

hm..läste precis ett annat inlägg om en som trodde hon läckte fostervatten.. det var väl du?jag skulle ringt förlossningen å berättat..
    Jag det var jag .. Ja jag borde nog ringa förlossningen känner mig bara så fånig. Jag ska vänta och se hur natten blir magen har varit sten hård hela dagen och nu har jag ont och mår illa..
  • englaa

En sån natt har jag oxå haft inatt!
    Har haft sånna sammandragningar o värk i nedre rygg/magen har även haft sammandragningar under dagen men nu har det lugnat ner sej.
    Tror det kan vara lång tid kvar ändå... tyvärr.

BF 071007
Svar på tråden sammandragningar hela natten ! på G ?