• aisthetis

hjälp med drömtydning; broar, lugnt vatten, båtar och massor med svarta fåglar!

Tänkte höra om någon kan det här med att tyda drömmar, är gravid och hade nu i förra veckan (var då i vecka 37) en dröm som jag inte kan släppa riktigt, där var fyra mycket framträdand eoch tydliga saker med och dessa var:
    broar, lugnt vatten, båtar och massor med svarta fåglar

Behövde gå över många broar och åka många båtar för att komma till den slutgiltliga
    båten jag skulle åka med, särskilt en bro var väldigt lång och under den flöt lugnt vatten ganska långt nedanför, på bron var där FULLT med svarta fåglar i stil med korpar eller kråkor eller liknande
    fick nästan föröska värja mig mot dem, var hur många som helst.
    Väl på den slutgiltliga båten kändes det positivt det var väldigt ljust och där var människorjag trivdes med.

Hade verkligen varit jätterligt om någon kunde hjälpa mig tyda drömmen! Glad

Den som fruktar lidandet, lider redan av det han fruktar.
  • Svar på tråden hjälp med drömtydning; broar, lugnt vatten, båtar och massor med svarta fåglar!
  • familyfour

Slog upp nyckelorden i ett drömlexikon:

Flod
    - Se flyta lugnt: dina hjärtekval är obefogade.
    Korp- Vishet
    Broar- Drömmar om broar betyder lycka av något slag. Bron är ett säkert medel att ta sig över ett farligt ställe. Men drömmer du att bron störtar samman under dig, tyder det på att du oroar dig för något.
    Båt- Vara ombord på: viktig förändring.
  • familyfour

Kan inte nåt om drömtydning... Men man kanske kunde få ihop det till nåt i stil med....
    Du kommer att fixa det nya livet med nya bebin.
    Du har många funderingar över förlossningen och föräldraskapet
    och många som vill ge dig goda råd... Att du värjer dig för korparna kan ju vara att du måste lita till din egna kunskaper och inte ta så allvarligt på allas olika råd

Svar på tråden hjälp med drömtydning; broar, lugnt vatten, båtar och massor med svarta fåglar!