Tips på 30 års present till sambo
Jag behöver tips!!
Min sambo fyller 30 i december, vi ska ha en stor fest och jag vill överraska honom med nåt riktigt bra!
Vad kan man ge i present!?
Gärna en massa tips!
Tack på förhand!!
Jag behöver tips!!
Min sambo fyller 30 i december, vi ska ha en stor fest och jag vill överraska honom med nåt riktigt bra!
Vad kan man ge i present!?
Gärna en massa tips!
Tack på förhand!!
en cykel
Håller med gambia90 en upplevelse nåt att minnas!
Hur mycket har du tänkt och lägga på en present?
Jag är förespråkare av upplevelsepresenter! Kanske en spahelg som du kan följa med på? Eller presentkort på flott restaurang, teaterbesök, fallskärmshopp eller whiskyprovarkurs.
Cykel såg jag någon annan skrev, också en bra present. Min sambo fick det av mig när han fyllde 30. Väldigt uppskattat!
Men det beror ju helt på vad han gillar! kanske han hellre uppskattar prylar eller fina kläder? En fin skjorta med roliga manschettknappar te.x. Eller en teknikpryl, typ Ipod?
Själv fyllde jag år i söndags 30-år och fick en jätte fin stil ren Omega-klocka! SKIT NÖJD
Jag undrar precis samma sak, min kära sambo fyller redan den 26.9. och jag vet INTE vad jag ska köpa
Om ni vill ha tips så berätta lite mer om personerna och hur mycket ni kan tänka er att presenten får kosta.
Min sambo är en sportig kille, älskar fotboll.. Gillar att resa, titta på film, god mat, någon god öl, tycker om musik t ex RHCP, Robbie Williams...
Tack för alla dessa tips!
Jag tror jag har en ideé, kan dessvärre inte skriva den här då han är inne här ibland och snokar..
Men mycket bra ideér fick jag av alla dessa tips!
Tack!
Wonderchild, om han gillar mat så varför inte gå en matlagningskurs ihop? Eller boka en fotbolls weekend här i Sverige!
ska betala dykcertifikat åt min sambo i 30 årspresent! har önskat sig detta länge!
Min man fyller oxå 30 och han ska få en Citizen-klocka, ev en parfym och så ska jag ta vår snart 7 mån dotter till fotografen (i kinesiska kläder då min man är från Kina) och ta bilder som jag ska förstora upp till tavlor.