• Kejo

Tips på upplevelse för mig och en väninna

Ska överraska min vännina med en upplevelse av ngt slag till hennes födelsedag. Vet dock ej vad jag ska hitta på, skulle behöva lite tips.

Hade tänkt undvika spa odyl och sportaktiviteter är inte hennes stil. Hon är mkt pysslig av sig så jag funderade på en drejningskurs, men har inte hittat ngt. Bor i Stockholmsområdet.

Någon som skulle kunna ge tips på vad NI skulle vilja ha i form av upplevelse, eller har ni givit bort ngt som blivit uppskattat?
    Skulle vara roligt med något orginellt

• Svar på tråden Tips på upplevelse för mig och en väninna
  • Kejo

Kickan,
    Tufft, det ska jag ta och titta närmare på

Har du varit där eller hört något som stället?

• Kickan80

Jag har varit där 1 gång. Det var mysigt!
    Min kusin har varit där många gånger och hon älskar det.

• Hera78

Den som söker hon finner

Här är en sida till med MASSVIS av bra saker... chokladprovning, matlagning, golf osv. Där borde du hitta något av intresse! Lycka till!

www.boxexperience.com

• Kejo

Hera78,
    Ååh roligt. Har inte varit in och kollat på länkarna ännu, men jag GILLAR att allt finns samlat på samma ställe.

Kickan80;
    HAr varit in och kollat på keramikmålningen nu. Verkar så där skönt flummigt och avslappnat. Inte så pretantiöst och målinriktat utan lite mer kamratligt liksom.
    Ska faktiskt ta en promenad förbi stället och prata lite med dem. Absolut ett alternativ.

• Kickan80
    Kejo skrev 2007-09-17 14:38:12 följande:
    Hera78,Ååh roligt. Har inte varit in och kollat på länkarna ännu, men jag GILLAR att allt finns samlat på samma ställe.Kickan80;HAr varit in och kollat på keramikmålningen nu. Verkar så där skönt flummigt och avslappnat. Inte så pretantiöst och målinriktat utan lite mer kamratligt liksom. Ska faktiskt ta en promenad förbi stället och prata lite med dem. Absolut ett alternativ.
    Ja det gör du helt rätt i.
    Hoppas det faller dig i smaken
Svar på tråden Tips på upplevelse för mig och en väninna