• Glimmerfall

Bra barnfrisör i Malmö?

Jag har försökt tidigare men utan gott resultat

Jag letar med ljus och lykta efter någon bra barnfrisör i Malmö. Den frisör vi klipper oss hos fungerar inte eftersom vår son är väldigt blyg och hon kan inte hantera det så bra.

Nu är han snart 3 år och behöver bli av med babyfrisyren som är det enda vi kan klippa själv hemma. Det är en fördel om det är en frisör som har en motorcykel el dyl som dom sitter i medans dom blir klippta.

~*~ Varför vara ödmjuk när man vet att man är bäst? ~*~
  • Svar på tråden Bra barnfrisör i Malmö?
  • Glimmerfall

*puff*

• Kristin24

köp en hår rakaparat med olika lägen på ...så kan du klippa han själv...väldigt enkelt. Jag klipper min pappa med en sån.  (om du inte hittar en bra frisör vill säga)

Go och glad Kexchoklad
  • bebben Elias mamma

Jag klipper också mina barn med apparat, blir jättefint o jämt. Men de har en frisör med motorcykel på lilla nygatan, längst upp efter rooseum. Jag har inte varit där själv dock.

• Glimmerfall

Vi har en sån rakapparat men tycker inte att det blir så fint. Vi vill ha lite mer frisyr på honom och tycker det är svårt att göra själv.

Men det är den vi har klippt honom med några gånger. Dock vill vi gärna klippa honom hos frisör lite då och då så är det lättare att sen klippa det själv med jämna mellanrum liksom.

Tack för tipset bebben Elias mamma!

• susannemalmö

Det var flera år sen jag klippte mig på rydbergs (ligger vid åhlens, tror gatan heter Per Weijersgatan) men då hade de en motorcykel och lite andra leksaker för barn som blev klippta.

• mrskensington

På Stora Kvarngatan finns en frisör med en liten motorcykel för barn. Jag känner ingen som varit där, har bara gått förbi några gånger.

• bebben Elias mamma

Ja förlåt, nu tänkte jag fel, det är stora kvarngatan jag menar, efter Caroli, på andra sidan om Rooseum. Efter Österportskolan.

Svar på tråden Bra barnfrisör i Malmö?