• Svar på tråden Teutonia åkpåse - hjälp!
  • soso

Det tror jag inte, jag har ialla fall inte uppfattat den som att den är i fårskinn. Men helt säker är jag inte.

• Pumpalicious

hmm okej..
    alltså jag har köpt en fleeceoverall och undrar om det "räcker" med fleeceoverall och åkpåsen i fråga? Eller är det bättre att satsa på en fårskinns-påse?

• TUA

vinteråkpåsen har ett teddy foder,alltså inte ett fårskinn.

• TUA

det räcker fullt med den åkpåsen,den hade vi till vår son.

• TUA

har du teutonia liften som går att göra om till åkpåse? När bebisen är nyfödd så räcker det att bädda i liften med fleece filt på när bebis är klädd för utgång.

• Pumpalicious
    TUA skrev 2007-09-17 16:40:20 följande:
    har du teutonia liften som går att göra om till åkpåse? När bebisen är nyfödd så räcker det att bädda i liften med fleece filt på när bebis är klädd för utgång.
    vet inte vad jag har *skrattar*
    Har beställt vagnen, inget annat. Vet inte vad som "ingår"
  • TUA
      vad köpte ni för Teutoniavagn då? 
  • Pumpalicious

Mistral S duo med fashion korg

• TUA

ok,lite svårt att säga då vad som ingår,men du kan väl ringa in dit du beställt vagnen och fråga.

• Pumpalicious
    TUA skrev 2007-09-17 16:55:28 följande:
    ok,lite svårt att säga då vad som ingår,men du kan väl ringa in dit du beställt vagnen och fråga.
    alltså jag tror bara att det är regnskydd som ingår och sen får man köpa åkpåse till, så förstod jag det.. men får kanske göra ett besök där och kolla..

En fråga till om fleece kombinerat med åkpåsen ovan: funkar det även om det är minus 20 grader?
  • stjernan

det finns ju fler åkpåsar än dessa som du ser på den där sidan.
    Gå t ex in på pingpong-online och kolla, där finns åkpåsar från teutonia med fårskinn inuti tror jag.

• TUA

ja,fleeca + åkpåse räcker,annars så kan du ju ha i en filt till om du tror att det blir för kallt. sen är man kanske inte ute så mkt när det är så jätte kallt med en nyfödd/liten.
    Finns ju många andra sorters åkpåsar med,kolla runt och se.

• Pumpalicious

tack tjejer..

Ush vad svårt det här att veta vad man behöver till en liten en..

Svar på tråden Teutonia åkpåse - hjälp!