Var köper jag en snygg och billig duschkabin?
Jag och min sambo ska fixa till vårt duschrum och funderar på att köpa en duschkabin. Var köper jag en snygg - och helst billig - sådan? Tips?
Jag och min sambo ska fixa till vårt duschrum och funderar på att köpa en duschkabin. Var köper jag en snygg - och helst billig - sådan? Tips?
Ingen som vet?
kolla badoo.se, om de har duschkabiner. Annars vet jag att bauhaus har i alla olika prisklasser. Det finns ju hur många tillverkare som helst. Är det nåt speciellt mått eller så du är ute efter eller ska den bara vara billig?
biltema har ju just börjat med det. 1860 kr kostar de
rusta har en variant i alla fall för 1500
Bauhaus, K-Rauta, Hornbach, Beijer.........
Alltså, jag spånar bara nu, vet inte om de har billiga eller dyra eller alls....
www.maniarmatur.se/ har duschar från Macro, ett märke som flera badrumsbutiker säljer men Mani ligger betydligt billigare samt att de har fraktfritt hem till dörren. Vi beställde därifrån i vintras och är väldigt nöjda både med kabinen och servicen.
Hoppas att ni hittar något!
Jag igen, när jag letade efter duschkabin i vintras letade jag länge och väl, vi hade lite trångt mått och behövde en hel kabin (fast vi egentligen ville ha svängbara dörrar som gick att vinkla inåt.....). Jag tyckte det var fruktansvärt dyrt med duschkabiner o dyl men hittade till slut maniarmatur som gav oss det vi ville ha till ett jämförbart bra pris. Vi gav 6600:- för vår kabin med panel och i badrumsbutik i närmsta stad skulle den gått på över 8000:- och då skulle man fixa hem den själv oxå.