• Blueblood

Gubbar som vill se andra gubbars kuk

Jag undrar vad det är med vissa gubbar. Varför ska de stirra på andra mäns kukar? När man går på krogen och ska på toaletten, då har killarna oftast ett enda bås där det går att låsa efter sig, sedan finns det en pissoar. Oftast behöver man inte bajsa när man är på krogen, utan det har man gjort hemma, så då tar man givetvis pissoaren.
    Det här kanske är svårt för er tjejer att fatta, men tänk er om ni hade en pissoar på er toalett. Att ni skulle behöva sitta där, öppet inför alla andra och pissa. Inte så gött va?
    Alltså det går lätt att pissa om miljön är lugn, men ibland går det inte, för man känner att gubbar stirrar på en.
    När man står där mellan två andra gubbar och ska lattja fram den, då ser man i ögonvrån hur de fan vrider på skallen och ska spana in ens kuk. Det är inte så skönt!
    Alltså jag har jävligt bra syn! Jag kan se grejer på långt avstånd. Jag kan dessutom se bra ut åt sidorna också. Jag behöver inte vrida på huvudet, utan kan vinkla ögonen.
    Varför ska gubbar kolla på en när man pissar?
    Då blockeras nämligen pissreflexen och det slutar med att man står där i typ en minut och bara har kuken framme. Typ man vädrar den. Det känns fan idiotiskt! För folk som står och köar bakom en undrar ju vad man håller på med!
    Alltså vad jag undrar är varför måste vissa killar få sig en titt på andra killars kukar? Är det dom som utvecklas till de här lönnfeta 60-åringarna som sitter nakna i solstolarna utanför herrbastun i simhallarna?
    De gillar nämligen att helt ogenerat stirra in i bastun och kolla på unga nakna killar.
    Fan för helvete! Vi ser ju att ni stirrar, även om ni har ett fett ansikte med en massa valkar kring ögonen!
    Fan, lägg av och stirra på min kuk när jag ska pissa! Om ni vill tävla i storlek, säg då fan till så ska jag langa fram den och krossa er!

• Svar på tråden Gubbar som vill se andra gubbars kuk
  • xxmeyaxx

Det förstår du väl att dom är bara avundsjuka

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • jezzzzzika
    älskar dina inlägg! Skrattande
    *Timmy, utan Dig är Jag inget, Tillsammans är Vi oslagbara*
  • Blueblood

Men jag vill pissa i lugn och ro! Jag vill inte ha folk där som stirrar. Det är fan ingen porrshow jag bjuder på!

• xxmeyaxx
    Blueblood skrev 2007-09-17 22:11:57 följande:
    Men jag vill pissa i lugn och ro! Jag vill inte ha folk där som stirrar. Det är fan ingen porrshow jag bjuder på!
    Äh, börja dra lite i den nästa gång de tittar
    När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • Blueblood

Nej, det gör jag inte, för jag är ytterst heterosexuell. Jag kan krama en kille om han typ gör ett avgörande mål i en innebandyturnering, men inte annars.

• Liten kikka

haha snacka om rolig filur asså.
    Hehe jaa du jag hade inte pissat med 10 brudar de räcker med stanken vissa lämnar kvar facktiskt lider med er grabbs asså.
    Kram

• dilda

Tills nästa gång fråga bara: har du ingen tv hemma eller??

• Blueblood

Liten kikka: Ja, och så som det stinker på vissa herrtoaletter... om Hälsovårdsnämnden skulle göra ett nedslag där skulle de stänga stället. Det luktar fan fräschare i elefantuhuset på Borås Djurpark än på vissa krogtoaletter.

• xxmeyaxx
    Blueblood skrev 2007-09-17 22:14:51 följande:
    Nej, det gör jag inte, för jag är ytterst heterosexuell. Jag kan krama en kille om han typ gör ett avgörande mål i en innebandyturnering, men inte annars.
    Näe, men då lär de sig ;D
  • Jalapeno

titta, nu hamnar detta alster bland mina favoriter

funderat på att ta ett par steg in i toalettbåsen?

Svar på tråden Gubbar som vill se andra gubbars kuk