• Anonym (porrig)

Finns det fler tjejer som älskar porr och onani?

Detta är inte tänkt som en diskussion huruvida porr är moraliskt eller inte, utan jag tänkte kolla om det finns fler tjejer än jag som älskar porr :D

Mina favoriter är tjejsex och analt ;)

Vilka är era?

• Svar på tråden Finns det fler tjejer som älskar porr och onani?
  • the lost little star

allmänt gay(både kille/kille och tjej/tjej) och hårdporr är mina favoriter:P

• Anonym

Klart att vi finns!Älskar analt,hårdporr och gay!

• Anonym

Ja det är klart, tittar mycket både ensam och med min man och onanerar flera gånger i veckan trots ett mycket aktivt sexliv med maken (även nu i v 17)

Jag gillar tjejsex, anal och bondage....

• Anonym (Ibland)

Porr är väl kanske inte högst upp på min 10-i-topp, men tittar jag så får det gärna vara tjejsex och gärna mycket oralt (mycket tunga gillar jag)

Men onani har fått en ny dimension för mig sen jag investerade i en Mr Rabbit och har fått mina första fontänorgasmer - jag tar varje tillfälle i akt jag kan för en skön stund med den och jag vill gärna ha nya, andra varianter av schyssta dildos!!!

• Anonym (en till)

Jag älskar också porr och onani,har så gjort i flera år och tror att man får ett bättre sexliv med sin partner om man regelbundet onanerar.Jag har kompisar som ALDRIG har onanerat,och det är oftast de som har problem i sitt sexliv.

• Anonym (japp)

Här har vi en till som gillar att ha en skön stund för sig själv med den bästa leksaken Mr Rabbit och för att få kroppen att vakna ordentligt så har jag gärna någon porrsnutt på. Gillar dock vare sig analt eller gay. Föredrar mer "vanligt" sex på mina filmer eller gruppsex.

• Anonym

Älskar porr och onani

Fast jag har ett aktivt sexliv är det skönt när gubben går till jobbet

• Anonym (meee)

Jajamen!! Här är en till storkonsument av porr! Beställde mina första filmer på VHS när jag var 17 år. Nu laddar jag ner för fullt.

Favoriterna är analt och lite tuffare tag. Inte BDSM, men inte vanilj heller. Älskar att se dubbelmackor och gärna 3-4 killar som tar en tjej i alla möjliga hål.

Onani är min bästa vän. Nu under grav har vi inte så aktivt sexliv, men jag onanerar minst en gång om dagen.
    Har massor av sexleksaker osm jag använder på migsjälv, har försökt introducera det i gemensamma sexlivet, men sambon har ej nappat på detta.

• Anonym

Gillar porrfilm men absolut inte analt. Det ska vara män som slickar kvinnor. Jag önskar att det fanns en hel film där män tillfredsställer med tungan.

• Anonym (me tooo)

vilka snuskisar vi är
    precis som meee gillar jag oxå dubbelmackor o gärna 3-4 killar på en o samma tjej. Inget fan av analt direkt -det går för slött-
    vill ha lite fart i det hela!
    gillar trekanter skarpt 2 tjejer som teasar en big boy with a big toy! HEHE

Svar på tråden Finns det fler tjejer som älskar porr och onani?