Det är draget dubbelt från mitt konto!!!
Kanske lägger jag denna tråd fel nu?
I torsdags tankade vi bilen med mitt kort på en obemannad Shell-mack. Upptäckte idag (på min internetbank) att dom dragit summan två gånger.. Har ju givetvis inget kvitto kvar.
Vart vänder jag mig? Shell eller Nordea?
Har för mig att nån gång förut när jag handlat så har det dragits dubbelt men då har det rättat till sig själv på en gång men nu har det sett ut så här sen imorse.
Det är lite lustigt för på den ena transaktionen står det "Kortköp Shell 301,17" och på den över så står det än så länge bara "Reservation kortköp 301,17"?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-18 15:59:27:
Upptäckte nu att det ser ut som om jag undrar över VARFÖR det står reservation kortköp, men alltså det är jag ju van vid att det står. Det konstiga är alltså att det står olika.. Eftersom dom dragit dubbelt så borde det ju stå kortköp Shell på båda redan? Att det är dubbeldraget förstår jag ju på summan, det är bara där jag handlat för den summan.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-18 16:07:14:
På Nordea är det iallafall så att när det står Reservation kortköp så är dom pengarna inte kvar på kontot. Om dom är i cyberspace eller i affären där man handlat vet jag inte, men borta är dom!