Lergigan Comp ????
Är det någon som har ätit eller äter Lergigan Comp som kan svara mig om man blir mycket trött av dom.
Finns det fler mediciner mot illamående?
Är det någon som har ätit eller äter Lergigan Comp som kan svara mig om man blir mycket trött av dom.
Finns det fler mediciner mot illamående?
Jag åt lergigan comp efter att ha blivit inlagd med dropp i v.7. Tabletterna fick jag äta till strax efter v.20 därefter avtog illamåendet och jag klarade mig utan tabletterna. Tack vare dessa kunder jag fortsätta jobba heltid som förskollärare. Visst blev man trött av dom men samtidigt så är en gravditet något som tröttar kroppen enormt mycket så jag vet egentligen inte om det blev mycket värre pga tabletterna. Efter någon vecka vande jag mig och tröttheten var inte så betungande längre.
Postafen finns oxå, men de ska man bli extremt trött av...
Jag blev as-trött av postafen, men av lergigan comp känns det mera normalt. De innehåller ju både koffein och effedrin. Effedrin är både uppiggande och hungersdämpande, så det blir lättare att tackla illamåendet.
Jag använde postafen nästan hela förra grav. Blev trött i början, men kroppen anpassade sig snabbt ändå.
Hellre trött ngn vecka än att hänga över muggen varje dag......