• Alvia

är det vanligt/normalt att få stora/större bröstvårtor vid graviditet?

som rubriken lider.

jag tycker att mina bröstvårtor har blivit större och känsligare så jag undrar om någon känner igen sig med det som symtom?

det kan likaväl vara så att jag inbilar mig.

ღ ♥ ღ Jag har en dröm! ღ ♥ ღ
  • Svar på tråden är det vanligt/normalt att få stora/större bröstvårtor vid graviditet?
  • Violfudge

Ja det är helt normalt, mina har blivit gigantiska tycker jag

• Ann84

fullt normalt, kan även bli mörkare

• buffybus

usch och jag som inte ville ha större bröstvårtor..tycker mina är i perfekt storlek...satan...hehe....krymper dem då tillbaka igen??? hehe =S

• Jazmina

buffybus - hehe, jag hoppas precis som du att dom kryper tillbax =)

• ACDC

jag vet inte själv menmin mamma sa att de blir miondre eftersom brösten svullnar och huden strechar mer... iaf på redan små bröstvårtor

• LittleBritain

Mina bröstvårtor har inte blivit mindre än, och om tre veckor har det gått ett år sedan jag fick barn =(

• Cezi

Ja, mina ser absolut inte ut som de brukar...

• Bananskal

mina brösvårtor är lika stora som innan jag blev gravid.
    men mörkare har dom blivit.

• Ann84

nä dom blir nog inte mindre:)
    jag e glad att jag inte har bröstvårtor som morsan:)
    men hon har 4 barn. dom kanske växer efter varje graviditet. måste fråga henne.

• Alvia

ah tack för svaren tjejer. blir spännande att testa imorgon. hoppas bara inte att jag inbilar mig

ღ ♥ ღ Jag har en dröm! ღ ♥ ღ
  • jennychristina79

Mina bröstvårtor är ungefär samma storlek men vårtgårdarna har blivit jätte mörka
    Ljusnar dom efter födseln igen?

• principisessan

mina bröstvårtor har tidigare varit ljusrosa.. mnu är de nästan svarta och enorma.. tror det är normalt och får hoppas att det går tillbaka

• Eelle

klart.. både tuttarna å bröstvårtorna blir ju större... hela du blir större!

Svar på tråden är det vanligt/normalt att få stora/större bröstvårtor vid graviditet?