• elektra1

skinnsoffa??

Hej.
    Jag undrar om det är omodernt med skinnsoffa nu?

såg bilder och inte någon hade en sån.

Vi har en jättefin i mörkt skinn, inte helt svart.

tycker den är praktisk när man har djur och barn, bara att torka av.

mvh

• Svar på tråden skinnsoffa??
  • Crazy Baby

Vi har precis köpt en röd skinnsoffa som vi älskar. Om det är modernt eller inte skiter vi i, den är assnygg och praktisk och VI älskar den.

• Lola Jämtland

Jag skiter i om det är modernt eller ej.
    Det är praktiskt med skinnsoffor!

Jag är döless på våran tygsoffa som ska tvättas osv.
    Nu ska vi köpa en svart skinnsoffa istället!

//Blir det nånsin våran tur.....
  • Eli3

Skinnsoffor kan väl aldrig bli omoderna!! Det finns ju massor med olika typer av dem ex. strikt modell, stor och bylsig om man gillar det m.m. Lyssna inte på dem som säger att det är omodernt för det blir det aldrig.

• elektra1

Ja visst är de praktiska!!

Har en 3a + 2 fåtöljer i skinn på övervåningen. (ljusare färg)

och en hörnsoffa på nedervåningen.

Men kan jag fråga er. ska måla om väggarna nere i vardagsrummet till
    ljust cappucino med ljusbrun fondvägg.

ska behålla de bruna golv och taklisterna. (snyggt mörkbrun färg)

Ska man ha ett  mörkt soffbord? kikar åt det mexikanska eller indiska hållet.

helst ett kistbord skulle jag vilja ha.  eller blir det för mörkt?
    tänkte även bryta av med färgstarka gardiner, som ellos har nu, cerisa med glitter i Glad

låter hemskt, men de såg snygga ut på bild .
    mvh

• kobra

vi har en vit skinnsoffa som är x antal år men kommer att köpa en svart förmodligen senare

• zezilla

Vi har en svart skinnsoffa för mig är dte inte så viktigt om det är modernt eller inte utan att det passa r vår stil o smak o skinn är ju lätt skött  ovåtran är super snygg i vårt hem

• CosmicCat

Vi har en mörkgrön skinnsoffa, dessutom en hörnsoffa, så nu får jag väl ruttna tomater kastade på mig av alla "smakpoliser" Flört Men den är skön att sitta eller ligga i och dessutom är den väldigt praktisk då man har småbarn.

• utlandsmamma

Har en svart skinnsoffa super med barn!!!
    Inte blir skinnsoffor omoderna utan det ar designen av soffan som kan bli omdern. Darfor valde jag en enkel soffa som haller i alla tider. 

• Dundermamman

Vi har en brun skinngrupp...kan inte tänka mig en tygsoffa!

• Lishon

Vi köpte ny skinnsoffa i våras. Perfekt när man har barn då min minste kräktes tio gånger om dagen i den. Jag tycker det är snyggt med skinnsoffa.

Svar på tråden skinnsoffa??