• NoMatter

Vilken hårfärg....

..hårfärg ska jag ha?

Jag har roat mig med att testa lite olika hårfärger och nu vill jag ha er hjälp med att välja.

1. Svart.jpg

2.
    Rödlila.jpg

3.
    Rödbrun copy.jpg

4. Rödbrun1.jpg

5. Realred.jpg

6. Ljusblond.jpg

7. Guldblond.jpg

8. Grå.jpg

9. Blond1.jpg

10. Blond.jpg

De säger alltid att den rätta personen dyker upp så småningom. Min måste ha blivit överkörd av en lastbil.
  • Svar på tråden Vilken hårfärg....
  • W W

1an men annars tror jag att en röd hårfärg skulle bli fint också..

• CeeJay

Alltså jag röstade på nr 8 för jag tyckte det var den enda färgen som så naturlig ut på dig Men färgen i sig är lite "dassig" och behöver kanske lite ljusbruna/guld-slingor?

• Nevada

Tycker nr 4 eller nr 9

Men ingen kall/matt färg, det ser dött ut , hehe.

Du får lägga upp bild på resultatet med! :)

- Beeing normal is simply a pose. And the most irritating pose I know -
  • NoMatter

Det var himla svårt att få det att se naturligt ut men färgerna är iaf rätt även om dom ser döda ut.

Nevada: Klart att jag gör, ifall det blir nåt reultat. Helst vill jag att den naturligt gråa ska växa ut nu men det tar ju eeeevigheter. Fundersam

De säger alltid att den rätta personen dyker upp så småningom. Min måste ha blivit överkörd av en lastbil.
  • Nevada
    NoMatter skrev 2007-09-19 09:58:58 följande:
    Det var himla svårt att få det att se naturligt ut men färgerna är iaf rätt även om dom ser döda ut. Nevada: Klart att jag gör, ifall det blir nåt reultat. Helst vill jag att den naturligt gråa ska växa ut nu men det tar ju eeeevigheter.
     Döda kanske var att ta i, sorry
     Ja men klart det blir resultat, ett bra sådant vetty.
     Det gäller att ha tålamod om man ska ha sin naturliga färg och det har man verkligen inteSkrikandes Att det ska va så svårt att sluta färga håret?! =)

Har du haft många olika färger innan eller? Vilken har du känt dig mest bekväm med?
    - Beeing normal is simply a pose. And the most irritating pose I know -
  • Tésan

2an fats mörkare

Sänk inte andra för att höja dej själv
  • Tésan

typ så här

(ursäkta mitt slarviga psande )

Sänk inte andra för att höja dej själv
  • Atamon

Jag tycker att du ska ha något mörkt med eventuellt lite ljusa/guldiga slingor. Inte helljust hår och inte helrött eller med inslag av lila. Rött och lila är för hårt och för tankarna till Claire Wikholm och Kristina Lugns hår. Och du är ju en snygg kvinna!

Svar på tråden Vilken hårfärg....