• Anonym

Dricka T-röd.

Inatt när jag jobbade så kom det in en full kille och snattade 2 3,5% öl.
    Haffade honom och skrek att han minsann skulle betala för varorna han stulit (drucking upp på toan).

Då drar killen upp 1 liter t-sprit (t-röd) ur jackan och klunkar i sig 1 LITER på nån sekund.
    Det första jag tänkte på var ju liksom inte. Hallå...nu får du pröjsa den också.

Jag blev så jävla ställd...faan vad gör jag? Ringer jag snuten eller ambulansen?

Han drack upp och la benen på ryggen. Kvar stod jag o min chockade kollega.

Då undrar jag...hur reagerar kroppen på sånt här?
    Kan tänka mig att det inte var första gången han drack t-röd.
    Trodde man dog av sånt??

• Svar på tråden Dricka T-röd.
  • mina45

Vi vanliga dödliga klarar inte att dricka t-röd men en del akoholister klarar tom, att dricka parfym.
    Vi kan väl inte göra annat än hoppas att han själv ringde ambulans vid behov.
    Kanske ville han in på avgiftningen men inte kom in för han var för frisk då kan dom bli så desperata att dom tar sej för sådana saker som du beskrev.
    mina

• Aros

Säker på att det var T-röd i flaskan? Rätt vanligt att raggare och andra som ska leka tuffa blandar sprit och hallonsoda elelr annat rött och har i T-röd flaskor. Bara för att chockera.

Det är ytterst få som skulle klara sig om dem svepte 1 liter t-röd.

Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Anonym

Klar jag vet att det var t-röd. Han snodde den ju på mitt jobb.

• mina45

Jag har Faktiskt sett folk dricka T-röd O det är inte helt ovanligt. Det är verkligen något desperat över det!
    Flera gånger har det kommit in människor på just avgiftingen efter att ha druckit T-sprit o då kommer dom via akuten som magpumpat dom o gett dom någon form av medicin för att klara dom.
    Desperata människor gör desperata saker, det är så.
    mina

Svar på tråden Dricka T-röd.