Sover din hund under täcket?
Min ena hund sover alltid under täcket.. hon tjatar om hon inte får och hon kan ligga där även när det är jätte varmt på sommaren... :P Hon älskar att ligga intryckt.. konstigt tycker jag
Min ena hund sover alltid under täcket.. hon tjatar om hon inte får och hon kan ligga där även när det är jätte varmt på sommaren... :P Hon älskar att ligga intryckt.. konstigt tycker jag
Hade vi haft en liten vovve så hade den fått sova där men en rottis under täcket skulle innebära att jag inte skulle få plats därunder sj. Dessutom hårar hon så mkt och blir varm av att ligga i sängen så hon får snällt sova i sin lilla bädd på glovet. Hon är van sen hon var valp så det är inga problem. Mina föräldrars JRT däremot ligger alltid under täcket, och på rygg dessutom =)
Nej men min katt ska alltid ligga under täcket.. Kan dom ens andas?!
ja det klart, min rottis vill alltid ligga under täcket, han väger 80 o e ganska jobbig ibland, jag o min tjej är inte alltid överens om hur d skall gå till!!!!
Nej fy hon avskyr värme, hon ligger PÅ täcket istället.
nej,haha
Har en JRT och en stor blandis. JRTn sover alltid under täcket - man undrar hur han får luft. Han hoppar upp i sängen, buffar på axeln så att man ska lyfta täcket så kryper han ner. Han ligger säkert kvar där i 1h på mornarna efter att man går upp. Den stora hunden vill gärna härma vår lilla men ger upp efter några sekunder = för varmt...
Vår lilla vovve sover under sitt eget täcke i sin egen säng! Men täcke måste hon ha!
Ja... under täcket och med kudde...
nej det är för varmt för lille lurv! Han varvar med golvet, sin korg och sängen under natten.
ja, den ena. och hon har huvudet på en kudde. En egen kudde. Det skulle aldrig falla henne in att dela med matte. Tosca är en "gammal" 7 årig fin dam.
Yrvädret tindra sover hursomhelst.
Taxen Luffe sover i sin rosa säng med sitt rosa täcke. Sängen köptes egentligen till Tindra (som mestadels bor i Forshaga där min syster går hundsportsgymnasiet) men Luffe älskar den så mycket att vi inte kan ta den ifrån honom. Pappa fick köpa en ny till Tindra, den kostade ju bara 700 kr...hehe